ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶

گروه کر تنال برنده دو مدال طلای آسیا اقیانوسیه شد

گروه کُر تنال به رهبری میلاد عمرانلو در "چهارمین دوره مسابقات گروه‌های کُر آسیا و اقیانوسیه" و "جایزه بزرگ ملل" دو مدال طلا به دست آورد.

گروه کر تنال برنده دو مدال طلای آسیا اقیانوسیه شدبه گزارش ریتم نو، این گروه در شاخه‌ی موسیقی محلی سطح قهرمانان آسیا و اقیانوسیه با امتیاز87.13 توانست با اجرای چهار اثر کرال محلی مدال طلای این دوره را به دست بیاورد.

همچنین در شاخه‌ی موسیقی محلی سطح «جایزه بزرگ ملل» با اجرای پنج قطعه کرال محلی،با کسب امتیاز 90.60 مدال طلا‌ی این بخش را به دست آورد.

همچنین گروه کر آوای ماهان به رهبری نیما فاتحی با کسب۱۹/۳۷ امتیاز (از حداکثر ۳۰) موفق به دریافت دیپلم نقره در شاخه موسیقی محلی در سطح مسابقات آزاد شد.

مسابقات بین‌المللی «آسیا اقیانوسیه» ازجمله رویدادهای مهم جهانی در حوزه موسیقی کرال است که توسط یکی از مجموعه‌های مهم موسیقی کرال با مرکزیت آلمان برگزار می‌شود و هرساله ضمن حضور گروه‌های مختلف از کشورهای آسیایی، هنرمندان و گروه‌هایی از کشورهای اروپایی نیز در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

«آسیا پسیفیک، کولومبو ۲۰۱۷» زیر نظر سازمان جهانی کر interkultur در سه بخش open competition ،Asia pecific ،Grand prix هر دو سال یک‌بار به‌صورت آسیایی و هر دو سال یک‌بار به‌صورت جهانی برگزار می‌شود .

این دوره از مسابقات گروه‌های کر آسیاپاسیفیک از ۲۱ تا ۲۸ اکتبر در شهر کلمبو سریلانکا برگزار شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه