ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶
با انتشار تازه‌ترین اثر عنوان شد؛

ماکان: هیچ‌وقت نخواستم درجا بزنم

ماکان با انتشار تازه‌ترین تک آهنگ خود گفت: هیچ‌وقت نخواستم در کارنامه موسیقایی‌ام در جا بزنم و از تولید تا چگونگی پخش آثارم مسیرهای تازه را رفته‌ام.

ماکان: هیچ‌وقت نخواستم درجا بزنمبه گزارش ریتم نو در تک آهنگ کوچه بار دیگر ماکان به ملودی سازی برای خودش پرداخته و آن را بر اساس ترانه‌ای از آرش نوبری ساخته است. بهتش زرین که مدتی است به‌عنوان یک تنظیم‌کننده مطرح از وی یاد می‌شود برای چندمین بار در کنار ماکان حضورداشته و کیان ایرجی به‌عنوان نوازنده گیتار در تیم تولید این قطعه حضورداشته است.

همچنین رضا پوررضوی میکس و مسترینگ کوچه را انجام داده و ملیکا تهرانی خواننده و مدرس آواز مطرح کشورمان که افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد خواننده بک وکال تازه‌ترین آهنگ منتشرشده از ماکان است.

ماکان با انتشار این قطعه گفت: مخاطب قابل پیش‌بینی نیست و بعضی قطعات که موفقیت کمتری برایشان پیش‌بینی می‌کردم، پس از انتشار نسبت به دیگر آثار منتشرشده‌ام درگذشته برای من از سوی مخاطبان خودم و مخاطبان موسیقی بازخورد مثبت بیشتری داشته است.

وی ادامه داد: هیچ‌وقت نخواستم در کارنامه موسیقایی‌ام در جا بزنم. از تولید تا چگونگی پخش آثارم مسیرهای تازه را رفته‌ام و همچنان به دنبال تجربه اتفاقات جدید هستم. قطعه کوچه فضای متفاوتی دارد اما از حال و هوای خودم دور نیست. قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام بااینکه همیشه قطعات متفاوتی ساخته‌ام سعی کردم از خودم و سلیقه‌ام دور نشوم.

ماکان درباره برنامه‌های آینده خود عنوان کرد: فاصله افتادن در انتشار آهنگ‌ها برای هر خواننده‌ای ریسک به‌حساب می‌آید. چند اثر در دست تهیه دارم که هرکدام از آن‌ها در مراحل متفاوتی مثل تنظیم یا میکس قرار دارند. مشغول ساختن ملودی روی چند ترانه هم هستم که به امید خدا هرکدام در وقت مقرر و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده منتشر می‌شوند.

در ادامه می‌توانید قطعه کوچه را از اینجا بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: ماکان کوچه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه