ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
غلامعلی علمشاهی خبر داد:

گردهمایی کانون ناشران به زمان دیگری موکول شد

گردهمایی کانون ناشران که قرار بود فردا در خانه هنرمندان برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

گردهمایی کانون ناشران به زمان دیگری موکول شدبه گزارش ریتم نو، غلامعلی علمشاهی، رئیس هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی در توضیح به تعویق افتادن گردهمایی سالیانه اعضای این کانون گفت: بعد از مدت‌ها قرار بود با دوستان ناشر و اعضای کانون جلسه هم‌اندیشی داشته باشم و درباره مشکلات کانون و ناشران موسیقی تبادل‌نظر کنیم.

وی افزود: در جلسه گردهمایی قرار بود گزارشی نیز از روند کارهای انجام‌شده در هیات مدیره به اعضای ارائه شود. همچنین صحبت‌هایی درباره بیمه تکمیلی و روند بیمه‌ها با اعضا داشتیم که قرار بود در این جلسه مطرح شود.

رئیس هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی گفت: متأسفانه به دلیل مشغله همکاران این گردهمایی انجام نمی‌شود. قبل از ایام محرم و صفر همکاران ما مشغول برنامه‌های اجرایی موسیقی بودند و بسیاری از همکاران پس از ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) در مسافرت و استراحت بسر می‌برند و به همین دلیل این جلسه میسر نشد و به زمان دیگری موکول می‌شود که از طریق خانه موسیقی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او گفت: جا دارد از خانه موسیقی که امکان استفاده از این خانه هنرمندان را برای ما فراهم کرده بودند نیز تشکر کنیم.

غلامعلی علمشاهی درباره ضرورت حضور اعضای کانون ناشران در گردهمایی سالیانه گفت: همه دوستان باید در چنین جلساتی گزارش کاری از نمایندگانی که به آن‌ها رأی دادند بگیرند و مشکلاتی که وجود دارد را مطرح کنند و پیگیر خواسته‌های خود باشند.

وی افزود: در این برنامه بخش زیادی از برنامه را برای پرسش و پاسخ میان اعضا اختصاص داده بودیم که همه مسائل را مطرح کنند و پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را بیان کنند. زیرا در حق موسیقی کم جفا نمی‌شود و ما باید با همفکری و همکاری دوستان، این مشکلات را برطرف کنیم.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه