ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
نخستین حضور رسمی مجری پرحاشیه پس از بازگشت به ایران

مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد

مهدی یراحی در آخرین اجرای تابستانه خود میزبان ستاره‌ها و مجری پرحاشیه شد و کنسرت تئاتری را برای 21 روز بعد با حضور بازیگر اصلی این فیلم سینمایی روی صحنه برد.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعدبه گزارش خبرنگار ریتم نو مهدی یراحی که قرار بود 20 شهریور در فضای باز برج میلاد به روی صحنه برود به احترام مخاطبانش کنسرت را لغو کرد و در  شامگاه 28 شهریورماه به همت شرکت جام سبز و تهیه‌کنندگی و مدیر برنامگی فرهاد گوی آبادی در آخرین روز از سری کنسرت‌های تابستانی قبل از ایام سوگواری در سالن همایش‌های ایرانیان با هواداران خود دیدار کرد.   
سالن ایرانیان که جایگاه ویژه‌ای برای خبرنگاران و میهمان‌ها دارد و از دید کافی همه حاضرین در سالن برخوردار
هستند که انتظار می‌رود که در آینده از این سالن برای کنسرت در تهران بیشتر استفاده شود.
کنسرت "21 روز بعد" به کارگردانی کیوان ملک‌مطیعی با 45 دقیقه تأخیر و کلیپ آغاز شد و بعدازآن مهدی قربانی بازیگر نوجوان این فیلم به همراه سروش کریمی نژاد و حسین شریفی به‌صورت نمایش تیتراژ این فیلم سینمایی را اجرا کردند و در آخر تراک مهدی یراحی بر روی استیج نمایان و قطعه دوباره به‌صورت زنده نواخته شد.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد
بعد از سلام و احوالپرسی مهدی یراحی قطعه "چشم تو" که به‌تازگی به‌صورت تک تراک منتشرشده است خوانده شد و بعدازآن قطعه اجتماعی "خاک"  که مهدی یراحی برای همشهریان خود در خوزستان خوانده است به اجرا درآمد و آن را به این خطه از کشورمان تقدیم کرد.آهنگ عربی "علی مودک" ، "نگو نگفتی" ، "آینه قدی" ، "عطرتو" و "آخرین اسیر" قطعه‌های بعدی بودند که شنیدنی شدند.
"مثل مجسمه" توسط سروش کریمی نژاد به‌صورت پرفورمنس آرت به نمایش درآمد و بعد از اجرای "آشوب" با دعوت مهدی یراحی بهروز صفاریان بروی صحنه آمد و قطعه "هر جای دنیایی" با نوازندگی پیانو توسط صفاریان نواخته شد.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد
"منو رها کن" و "هوای تو از آلبوم اول این خواننده نواخته شدند و تراک "از خودت خبر بیار" با نوازندگی گیتار توسط مهدی یراحی اجرا شد. تیراژ فیلم سینمایی نفس به همراه نمایش موزیک ویدیو نوازندگی ساکسیفون مرسل وطنی در حضور کارگردان فیلم اجرا شد که این فیلم به‌عنوان نماینده ایران در جشنواره جهانی فیلم اسکار حضور خواهد داشت.
با دعوت مهدی یراحی مینو قاسم پور همسر مرحوم ناصر فرهودی به روی استیج آمد و با زدن ساز قانون قطعه "سرما نزدیکه" نواخته و بعدازآن تراک احساسی "امپراطور" با درخواست مردم اجرا شد.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد
"امشبم گذشت" با هنرنمایی و نوازندگی ساکسیفون مرسل وطنی اجرا و بعدازآن "شال گردن" نواخته و بعد از چیدن دکور فصل پاییز تراک "مسافر پاییزی" اجرا شد و با دعوت مهدی یراحی از اکبر شهریاری نوازنده سابق پرکاشن گروه و همراهی مینو قاسمپور و مرسل وطنی قطعه عربی "غزال" و علی مودک" اجرا شدند و بعد از ادای احترام مهدی یراحی و گروهش کنسرت در ساعت 45 دقیقه بامداد 29 شهریور به پایان رسید و در آخر مهدی یراحی تا پاسی از شب با هواداران خود عکس یادگاری انداخت.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد
در این کنسرت میهمان‌های ویژه‌ای حضور داشتند که ازجمله می‌توان به ساره بیات ، پرستو صالحی ، علی بحرینی، امیرعلی بهادری ، بهروز صفاریان ، روزبه بمانی ، احسان علیخانی ، آزاده نامداری ، سعید زمانی ، نرگس آبیار ، ایمان جعفری پویان ، مجید برومند ، مینو قاسم پور ، آرش مهرابی ، وحید پویان ، ساره تاجیک ، مونا برزویی ، اکبر شهریاری ، سید محمدرضا خردمندان ، محمدرضا شفاه ، مهدی قربانی ، حسین شریفی و میلاد فرهودی اشاره کرد.
مهدی یراحی میزبان ستاره‌ها شد/ کنسرت تئاتری برای 21 روز بعد
اعضای ارکستر را که با لباس متحدالشکل حضور داشتند مهرداد احمدزاده و عماد لاریجانی (کیبورد) ، دانیال دانشور (پرکاشن) ، مرسل وطنی (ساکسیفون) ، علی افلاطونی (گیتار الکتریک) ، مجید رضا پور (درامز) ، حامد حمیدزاده (گیتار بیس) ، امیر فقیه (سینتی سایزر) ، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش) و بابک صفر نژاد (هارمونیکا) تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
برچسب ها: مهدی یراحی کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه