ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶

«هنوز عشقمی» با صدای فریبرز سلیمی منتشر شد

فریبرز سلیمی خواننده موسیقی پاپ کشور قطعه «هنوز عشقمی» را منتشر کرد.
«هنوز عشقمی» با صدای فریبرز سلیمی منتشر شدبه گزارش ریتم نو این خواننده که از نوجوانی به خواندن علاقه‌مند بوده از همان ايّام تحت تأثیر خواننده تواناي كُرد، حشمت‌الله لرنژاد و منوچهر طاهرزاده بوده است. همچنین اصول اولیه موسیقی و نواختن گیتار را نزد استاد فریدون تقوی آموخت و چند صباحی هم در محضر کارینا کیمیایی، گیتار کلاسیک را فراگرفت.
اما فعالیت حرفه‌ای خود را از چند سال پیش آغاز کرد  و شاید اصلی‌ترین فعالیتش مربوط به تیتراژ فیلم  «شاید عشق نبود» به کارگردانی «ابراهیم رئیسی فر» است. وی آشنایی خود با مهدی زنگنه از موسیقی‌دانان کشورمان را در کارنامه هنری‌اش کلیدی می‌داند، آشنایی که منجر به ساختن قطعاتی بانام  «بیخیال عشق»،  «خوش گذشت» و  «احساس» شد.
اما قطعه جدید این خواننده که به‌تازگی منتشرشده است همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم هنوز عشقمی نام دارد. آهنگسازی و تنظیم این قطعه بر عهده  شهاب اکبری هنرمند نام‌آشنای کشورمان است. 
گفتنی است  شهاب اکبری در جدیدترین آلبوم‌های محسن چاوشى، حمید عسکری، محسن یگانه، مازیار فلاحی و غیره همکاری دارد. و  اما ترانه‌سرایی این قطعه جدید بر عهده  مهرزاد امیرخانی شاعر نام‌آشنای کشورمان است که  همکاری با بزرگان موسیقی ازجمله مرتضی پاشایی، رضا صادقی، محمد علیزاده، بهنام صفوی، علی لهراسبی و ... را در کارنامه هنری خود دارد. گیتار این قطعه را  مجتبی تقی پور و ویولن آن را  پیام طونی نواخته است. 
از دیگر تک آهنگ‌های  فریبرز سلیمی می‌توان به  «نامهربون»، «نمیگم خدانگهدار»، «گفتم غم تو دارم»، «محدوده»، «چاو كاو» و «شهرشب» با موسيقى فرشاد رستمى اشاره کرد.
در ادامه می‌توانید این قطعه را از اینجا به‌صورت آنلاین شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه