ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
در آستانه انتشار قطعه «با توام تهران»؛

سعید آتانی: «با توام تهران» نزدیک به فضای تلفیقی است/ این یک برگ از کتابی منسجم است

سعید آتانی خواننده جوان موسیقی که پیش‌ازاین با گروه «دنگ شو» همکاری داشت، حال به‌صورت جدی فعالیت مستقل خود در موسیقی را آغاز کرده است.

سعید آتانی: «با توام تهران» نزدیک به فضای تلفیقی است/ این یک برگ از کتابی منسج استبه گزارش ریتم نو آتانی که سال گذشته نیز یک قطعه با علیرضا طلیسچی همخوانی کرد، برای آغاز رسمی فعالیت‌های مستقل خود قطعه با توام تهران را منتشر کرده است.

اما نخستین برگ از فصل جديد فعالیت‌های موسيقي آتاني تك قطعه «با توام تهران» است كه در سبكي کاملاً متفاوت با قطعاتي كه پیش‌تر با صداي آتاني شنيده بوديم تهيه و تنظیم‌شده است. اين قطعه كه موسيقي آن متعلق به «محمدرضا لطفي» است، ساختار آن بر روي ترانه‌ای از «علي ثابت قدم» بنا شده است.

همچنين آتاني درباره ازسرگیری فصل جديد فعالیت‌های هنري خود و انتشار قطعه متفاوت «با توام تهران» بیان کرد: مدت‌ها گذشت و در انتظار حضور در كنار مردم بودم. با تلاشي كه انجام شد، تک ‌آهنگ‌های جديدم كه شروعي متفاوت براي فعالیت‌های موسيقايي من خواهد بود، به‌صورت متوالي در هفته‌های آتي تحت برچسب «شركت فرهنگي هنري هوگات هنر» منتشر خواهد شد.

وی افزود: تلاش كرديم كه اين آثار متناسب باسلیقه و حال و هوای اين روزهاي مخاطبان باشد و به همین علت امیدوارم که این قطعات موردپسند مردم که صاحبان اصلی آن هستند، قرار گیرد.

آتانی در ارتباط با سبک‌کارهای خود نیز تشریح کرد: سبك و اساس قطعات تولیدشده الکترونیک هستند و در خوانش ترانه‌های آن از تکنیکهای موسیقی اصیل و پاپ استفاده‌شده که شاید در ذهن مخاطب فضایی تلفیقی را تداعي کند. به همین خاطر پيش‌بيني مي‌كنيم این آثار هم در میان مخاطبان موسیقی پاپ و هم حامیان موسیقی اصیل با اقبال خوبی مواجه شود.

خواننده سابق گروه «دنگ شو» گفت: اولين قطعه از اين مجموعه قطعات همان‌طور که گفتم، «با توام تهران» نام دارد كه با حضور محمدرضا لطفي و علي ثابت قدم تهيه و توليد شد. «با توام تهران» يك برگ از يك كتاب منسجم است كه در آينده بيشتر و بيشتر از آن صحبت خواهيم كرد.

در ادامه می‌توانید قطعه «با توام تهران» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه