ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
تحت عنوان «روایت مسطور»؛

نخستین آلبوم گروه موسیقی راک «ورطه» منتشر شد/ کاورهای آلبوم

نخستین آلبوم رسمی گروه ورطه بانام «روایت مسطور» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.این در حالی است که هم‌زمان با نشر می‌توان آن را از طریق «بیپ تونز» قانونی و آنلاین خریداری کرد.

نخستین آلبوم گروه موسیقی راک «ورطه» منتشر شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو آلبوم «روایت مسطور» شامل 10 قطعه به نام‌های فانوس، جوز جابلسا، شوق، نقش 1، خوالگیر، قفس، نقش 2، بیرون از این قصر، قافله و جرح تشکیل‌شده که رضا مرزبان خواننده و ترانه‌سرای آلبوم است و آهنگسازی و تنظیم کلیه قطعات بر عهده تمام اعضای گروه است.

مضمون کلی آلبوم «روایت مسطور» تماماً تاریخی و سینمایی است به‌طوری‌که هر یک از قطعات بازگوکننده داستانی از جای‌جای مختلف کشور ایران است.این آلبوم نخستین آلبوم رسمی راک است که در استان کرمان منتشرشده است.

گروه موسیقی ورطه از سال 1393 به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد و هدف اولیه این گروه، خلق آثار موسیقایی با رویکردی نو و مدرنیزه کردن مدها و مایه‌های موسیقی ایرانی با استفاده از فضای مدرن موسیقی راک و الکترونیک و درعین‌حال نزدیک به فرهنگ و سلیقه‌ی ایرانی بوده است.این گروه در زمستان سال 1394 برای اولین بار در ایران سبک «کرراک» را به روی صحنه برده است و قطعه «آنتالکیداس» آخرین تک آهنگ منتشرشده از این گروه است.

شایان‌ذکر است که مراسم رونمایی از نخستین آلبوم گروه موسیقی «ورطه» در تاریخ 26 شهریورماه و با حضور اعضای گروه و علاقه‌مندان به موسیقی راک در کافه راک برگزار شد.

گفتنی است؛ نخستین آلبوم رسمی گروه موسیقی «ورطه» از سوی شرکت «ساز و آواز کویر» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.ضمن اینکه طبق اعلام سامان برزگر آهنگساز و نوازنده گروه، پس از ایام سوگواری محرم و صفر تور کنسرت‌های گروه ورطه از شهر کرمان آغاز خواهد شد.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه