ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶

چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی/ کنسرت آیهان با خوانندگان آذربایجانی

خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ آذربایجانی درباره جزئیات کنسرت مشترک خود با سه خواننده مطرح کشور آذربایجان گفت.

چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی/ کنسرت آیهان با خوانندگان آذربایجانیآیهان درباره این اجرا به ریتم نو گفت: ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه برای اولین بار در ایران کنسرت مشترک موسیقی پاپ آذری با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان بانام‌های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. در این کنسرت نوازندگان گروه «ریحان» به رهبری ارکستر حجت مبذول قطعات مختلفی را برای علاقه‌مندان موسیقی آذربایجان اجرا می‌کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این کنسرت حضور چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی است که تاکنون در ژانرهای متفاوت موسیقی آذربایجانی به فعالیت مشغول بودند و حالا برای اولین بار تصمیم دارند در یک اجرای مشترک آثار منتخب را به هم‌وطنان ایرانی ارائه دهند.

او ادامه داد: در کنسرت پیش رو ضمن اجرای قطعات فولکلور موسیقی آذربایجانی که همیشه با تقاضای مخاطبان همراه است، قطعات جدید و غیرتکراری هم داریم که برای اجرای آن‌ها تمرین زیادی انجام‌گرفته که امیدوارم نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

این خواننده در پایان نیز گفت: همچنین امشب یکشنبه 26 شهریورماه نیز در برنامه "وقتشه" به مجری‌گری کامران تفتی از شبکه نسیم به اجرای چند قطعه می‌پردازم

کنسرت آیهان روز سه‌شنبه 28 شهریورماه ساعت 21:30 در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحن خواهد رفت.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه