ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
در تاریخ‌های 23 و 24 شهریورماه؛

«پازل بند» برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد به روی صحنه رفت

کنسرت پازل بند در تاریخ‌های 23 و 24 شهریورماه طی دو سانس در محوطه فضای باز برج میلاد تهران برگزار شد و این گروه برای نخستین بار اجرا در فضای باز برج میلاد را تجربه کرد.

«پازل بند» برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد به روی صحنه رفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو پازل بند که در تاریخ 6 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفته بود، پس از استقبال هواداران این کنسرت برای دو شب دیگر تمدید شد و این گروه در تاریخ‌های 23 و 24 شهریورماه این بار در فضای باز برج میلاد تهران به روی صحنه رفتند تا آخرین اجرای تابستانه خود را برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد برگزار کنند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوازی نو» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «حسن اردستانی» برگزار شد.

در ابتدا و پس از پرشدن صندلی‌ها، کلیپی از قطعات حمید هیراد، پازل بند و ماکان بند برای هواداران پخش شد که با تشویق هواداران همراه شد.در ادامه بلندگوهای سالن با اعلام خوش آمدگویی حاضران در سالن به «سفینه پازل بند» و سفر به سرزمین شادی‌ها که با پخش تصاویری از سفینه همراه بود، از حاضرین در سالن خواستند که کمربندهایشان را ببندند.

سپس آرین بهاری با تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و در سکویی که در وسط استیج قرار داده‌شده بود ایستاد و ریمیکسی از قطعات کار دادی دستم و دنیامیا را اجرا کرد.

«پازل بند» برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد به روی صحنه رفت

سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهایشان، قطعه «به سرم زده» را نواختند و علی رهبری در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، رهبری ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحال هستم که برای اولین بار در فضای باز برج میلاد پازل بند شما را از نزدیک می‌بیند امیدوارم که شب به‌یادماندنی را کنار هم رقم بزنیم.»

در ادامه قطعات نگم برات، معشوق و دلارام اجرا شد اما نکته جالب‌توجه در این قطعه، پخش صدای پلی بک حمید هیراد در قسمت‌هایی که وی در این قطعه پازل بند را همراهی می‌کرد، بود و تصاویری از این خواننده جوان برای هواداران پخش شد.سپس بلافاصله قطعه «گریه چیه» اجرا شد و رهبری این قطعه را به تمام دختران ایرانی تقدیم کرد.

رهبری در ادامه قطعات جاده، اصلاً دلم خواست، چشم چشم، یکی تو قلبمه و بی‌تاب را اجرا کرد.پس از اجرای قطعه بی‌تاب، رهبری ضمن معرفی آرین بهاری به‌عنوان دیگر عضو این گروه، گفت: «اگر آرین بهاری نبود، بدون شک پازل بند وجود نداشت.فکر می‌کنم از زمان و وقتی‌که در زندگی‌اش دارد، حداقل 80 تا 90 درصد آن باهم مشغول کار بودیم و بسیار خوب ارکستر را تنظیم کرده است.»

در ادامه کنسرت قطعات به شرطیکه، آخرش رسید و کار دادی دستم اجرا شد که در هنگام اجرای قطعه کار دادی دستم، رهبری به نواختن گیتار پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

«پازل بند» برای نخستین بار در فضای باز برج میلاد به روی صحنه رفت

سعید جامع (درامز)، نوید رهنما (پرکاشن)، حمید یزدان فر (گیتار باس)، میلاد دهقان (پیانو و سینتی سایزر)، نیما عباسی (گیتار) و سهراب ستاری (ویولن و گیتار) اعضای ارکستر پازل بند را تشکیل دادند.

حسن اردستانی (مدیریت موسسه آوازی نو و تهیه‌کننده کنسرت)، محمدناصری (مدیر اجرایی پازل بند) و سرکار خانم شجاعی (مدیر برنامه پازل بند) ازجمله مهمانان سانس اول از شب دوم این کنسرت بودند.

در هنگام اجرای قطعه بی‌تاب، آرین بهاری لحظاتی به پایین سکو آمد و به نواختن پرکاشن پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در هنگام اجرای قطعات دلارام، یکی تو قلبمه و آخرش رسید رهبری از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود فضا را ستاره بارون کنند.

اجرای مجدد قطعات دلارام، بی‌تاب و معشوق حسن ختام آخرین اجرای تابستانه پازل بند بود.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: پازل بند کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
یه پازلی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
سلام من بسیار طرفدار گروه پازل هستم و از شما سپاسگزارم که این مطلب را برای ما گردآوری کردید .
طرفدار پازل بند
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
سلام . می دونن که آقای رهبری و آقای بهاری نظرات رو نمی خوانند ولی به هر حال من نظرم رو ثبت می کنم . خواهش می‌کنم اگر امکانش هست ویدیوهای کنسرت رو برای ما قرار بدین چون من نمی‌تونم به کنسرت هاتون بیام . خواهش می‌کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
ممنون برای گزارش کامل و زیباتون
تقویم هنری ادامه