ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

تقدیر از آلبوم‌های هنر موسیقی در فرهنگسرای نیاوران

عصر روز جمعه 24 شهریور ماه مراسم تقدیر تعدادی آلبوم به همت موسسه هنر موسیقی و توسط امیرعباس ستایشگر در فضای باز فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

تقدیر از آلبوم‌های هنر موسیقی در فرهنگسرای نیاورانبه گزارش خبرنگار ریتم نو در این مراسم امید محمدنژاد به‌عنوان مجری ، برنامه را با شعری از مهدی فرجی آغاز کرد و از آلبوم‌های "سرو بالا" با آواز حسین علیشاپور و آهنگسازی محمد عشقی ، "در جان سرگردان من" با آواز مجتبی فضیلت‌خواه و موسیقی امیرعباس ستایشگر، "این هم حکایتی ست" با خوانندگی پوریا اخواص و آهنگسازی کاوه صالحی ، "با فراقت چند سازم" خواننده مجتبی عسگری و موسیقی سپیده مشکی ، "تا برویند شوق‌ها" آزاده احمدی ، حامد زند کریمی و پویان گرامی و موسیقی متن فیلم "ابد و یک روز" با آهنگسازی امید رئیس دانا با حضور حمید نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و استاد وارطان ساهاکیان با اهدای تندیس تقدیر شد.

به دعوت امید محمد نژاد حسام اینانلو به نوازندگی کمانچه پرداخت که با استقبال روبرو شد و از این نوازنده تقدیر به عمل آمد و از الناز یوسفیان مترجم و مهدی جوادی نسب طراح گرافیک که با این موسسه همکاری کردند تقدیر شد. در آخر با امضای فریم‌های آلبوم توسط استاد وارطان ساهاکیان و خالقان اثر و عکس‌های یادگاری برنامه به پایان رسید.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: نگار پوربحری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه