ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶

شب شنبه‌ها میزبان اشکان خطیبی می‌شود

شب شنبه‌ها در بیست و دومین تجربه از دوره چهارم خود میزبان اشکان خطیبی می‌شود.

شب شنبه‌ها میزبان اشکان خطیبی می‌شودبه گزارش ریتم نو اشکان خطیبی که در سال گذشته نیز در قالب برنامه شب شنبه‌ها دست به تجربه‌های جدیدی زده بود، کنسرت "قلم را بچرخان" خود را در آخرین هفته از دوره چهارم شب شنبه‌ها اجرا می‌کند.

این مجموعه برنامه که با رویکرد تجربه‌های متفاوت و گفت‌وگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می‌شود، در هفته‌های گذشته میزبان اجراهای مختلفی در سبک‌های گوناگون شده و با خلق تجربه‌های جدید در پرفورمنس موسیقی مورد استقبال مخاطبان قرارگرفته است.

اشکان خطیبی نیز شامگاه شنبه 25 شهریور در دو سانس 20:00 و 22:00 کنسرت "قلم را بچرخان" (راک دِ پن) را در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد برد.

نیما رمضان، اشکان آبرون، آرش سعیدی، سروش عدل و بردیا امیری، خطیبی را در این اجرا همراهی می‌کنند. همچنین سهیل دانش اشراقی نیز نقاشی دیجیتال را بر عهده دارد.

شب شنبه‌ها در بیست و دومین تجربه از دوره چهارم خود، شنبه 25 شهریورماه میزبان پرفورمنس موسیقی "قلم را بچرخان" در سالن تئاتر مستقل تهران می‌شود.

در اين برنامه‌ها رضا دادويی (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسوول امور اجرايی)، امیر خرازی (مسئول هماهنگی و برنامه‌ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند براي تهيه بليت این اجرا به سايت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه