ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
به علت شرایط بد آب و هوایی و احتمال وقوع سیل؛

کنسرت گروه سون در متل قو لغو شد!

احتمال وقوع سیل و طوفان در شهر سلمانشهر، کنسرت گروه سون را لغو و به تاریخ دیگری موکول کرد.

کنسرت گروه سون در متل قو لغو شد!به گزارش ریتم نو پس از بارش کم‌سابقه باران در شهرهای شمالی ایران و وقوع سیل در برخی شهرهای استان مازندران و گیلان، تهیه‌کننده کنسرت متل قو تصمیم به لغو کنسرت گروه سون گرفت. این تهیه‌کننده در این رابطه گفت: پس از برگزاری موفق کنسرت بهنام بانی، شرایط برای اجرای بعدی یعنی گروه سون فراهم کردیم که ناگهان در روز جمعه و صبح امروز شنبه با بارش کم‌نظیر باران روبه‌رو شدیم. با توجه به این اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی، زمان ما برای فراهم کردن یک شرایط استاندارد و درخور شخصیت مردم بسیار کم بود.

وی همچنین اضافه کرد: در بسیاری از شهرهای مجاور سلمانشهر شاهد طوفان، سیل و آب‌گرفتگی معابر بودیم که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمالاً این اتفاق‌ها در سلمانشهر نیز رخ خواهد داد و همچنین فضای بیرون و داخل سالن به‌اندازه‌ای ظرفیت نداشت که مردم بتوانند در انتظار ورود به سالن باشند و این اتفاق باعث ناخوشایندی مخاطبان می‌شد. همین قضیه ما را بر آن داشت که برای حفظشان و شخصیت هنرمندان و همچنین مخاطبان این کنسرت را لغو کنیم تا از هرگونه اتفاق ناخوشایند بعدی جلوگیری شود.

بهنام مقدم تهیه‌کننده این کنسرت همچنین تشریح کرد: لغو برنامه حدود 12 ساعت پیش از شروع به تمام کسانی که بلیت خریداری کرده بودند اطلاع داده شد و تمام هزینه بلیت‌های خریداری‌شده کم‌تر از ۷۲ ساعت به‌حساب خریداران، واریز خواهد شد و تاریخ جدید کنسرت به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه