ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶

اعلام برنامه‌های جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح»/ از کنسرت فرمان فتحعلیان تا سی تار نوازی استاد علی بروجردی

برنامه‌های دو بخش موسیقی و نمایش، پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» که از 21 تا 30 شهریورماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود، اعلام شد.

از کنسرت فرمان فتحعلیان تا سی تار نوازی استاد علی بروجردیبه گزارش ریتم نو بنا بر اعلام روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح»؛ هم‌زمان با هفته جهانی صلح، از 21 تا 30 شهریورماه خانه هنرمندان میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» خواهد بود. در این رویداد هنری که هنرمندان 30 کشور حضور دارند؛ 240 هنرمند به ارائه آثار خود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش خواهند پرداخت.

بر اساس گزارش دبیرخانه این رویداد هنری، پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» در بخش‌های موسیقی و نمایش میزبان برنامه‌های متنوعی خواهد بود. این رویداد هنری که از روز21 شهریورماه افتتاح خواهد شد، همه‌روزه تا 30 شهریورماه از ساعت 17 تا 20 در فضاهای باز خانه هنرمندان میزبان گروه‌های موسیقی و نمایش خواهد بود.

بخش موسیقی پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» نیز از 21 شهریورماه ساعت 18 تا 20 با پرفورمنس موسیقی گروه بنفش به سرپرستی پیمان ابدالی آغاز خواهد شد. در این بخش که تا 29 شهریورماه ادامه دارد، کنسرت فرمان فتحعلیان، اجرای موسیقی بی‌کلام سی تار و طبلا استاد علی بروجردی، تک‌نوازی گیتار پاپ شهریار طبری بر اساس ترانه‌های قدیمی، کنسرت موسیقی تلفیقی گروه بنفش پیمان ابدالی با اشعار فارسی به زبان انگلیسی و اجرای گروه کر نابینایان همراه است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» از 21 تا 30 شهریورماه به دبیری فریدون فربود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

از کنسرت فرمان فتحعلیان تا سی تار نوازی استاد علی بروجردی


منبع: ریتم نو
برچسب ها: هنر برای صلح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه