ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
عبوری از میان طرفداران؛

حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیج

تازه‌ترین کنسرت شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حالی برگزار شد که این خواننده جوان حضور متفاوتی بر روی استیج داشت و در ابتدای کنسرت از میان هواداران در ردیف اول عبور و به روی استیج رفت.

حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیجبه گزارش خبرنگار ریتم نو کنسرت شهاب مظفری شامگاه سه‌شنبه 14 شهریور ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای چهارمین بار به دیدار دوستدارانش در پایتخت رفت.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «سعید سال افزون» و «میلاد ماهان راد» برگزار شد.
حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیج
در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس تیزر تصویری این کنسرت برای هواداران پخش شد و پس‌ازآن اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه ریتمیک «قسم» را نواختند.شهاب مظفری نیز حضوری متفاوتی بر روی استیج داشت و از میان هواداران در ردیف اول عبور کرد و به روی استیج رفت و این قطعه را اجرا کرد.
پس از اجرای این قطعه، شهاب مظفری به هواداران خوشامد گفت و سپس بلافاصله قطعه «منو ترکم نکن» را اجرا کرد.
مظفری در ادامه قطعات تمومش کن، معذرت، میگن که عوض شدی، تلخ، عکس قدیمی، تو بخند، تو رو خواب دیدم، همش سی سالمه، جدایی، آی و حس عمیق را اجرا کرد و شبی به یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.
حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیج
پدر، مادر و خواهر شهاب مظفری، سعید سال افزون (مدیریت موسسه آراد و تهیه‌کننده کنسرت)، میلاد ماهان راد (مدیریت موسسه آراد و تهیه‌کننده کنسرت)، محسن مسلمان، شجاع خلیل زاده، سعید شمس، نسرین مقانلو، مهشید خسروی و محسن افشانی ازجمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.
مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، امید فرهودنیا (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، رضا معرف (پرکاشن)، نوید چراغی (پرکاشن و کاخن)، امین قومی نژاد (درامز)، کسری خدیور (ویولن و کمانچه) و مجید قدیانی (کیبورد) اعضای ارکستر شهاب مظفری را تشکیل دادند.
حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیج
در هنگام اجرای قطعات قسم، معذرت، میگن که عوض شدی و عکس قدیمی موزیک ویدئو این قطعات برای هواداران پخش شد.
در هنگام اجرای قطعه تو بخند، مظفری از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.
حضور متفاوت «شهاب مظفری» بر روی استیج
اجرای مجدد قطعه «قسم» حسن ختام این کنسرت بود و مظفری در پایان کنسرت نیز از میان هواداران در ردیف اول عبور و سالن را ترک کرد.
گفتنی است؛ شهاب مظفری آخرین اجرای تابستانه خود را در تاریخ 23 شهریورماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت آراد کنسرت به نشانی www.aradconcert.com مراجعه نمایند.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: کنسرت شهاب مظفری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه