ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

فریاد خواننده تا نفس هست پس از یکسال در برج میلاد

شهرام شکوهی بعد از یکسال دوری از صحنه به دلیل بیماری روزهای 13 شهریور ماه در برج میلاد تهران با هواداران خود دیدار کرد.

فریاد خواننده تا نفس هست پس از یکسال در برج میلادبه گزارش خبرنگار ریتم نو این خواننده در 14 مرداد 95 در نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفته بود.در ابتدا شمارش معکوس یک‌دقیقه‌ای نواخته شد و بعد از خوشامدگویی به مردم شهرام شکوهی قطعه "گل و خار" را به‌صورت نمایش اجرا کرد.

"مجنون تنها" ، "هوس" ، "اسیر عشق" و "یادت رفته" با نوازندگی گیتار این خواننده اجرا و بعد از اذان مغرب، قطعات"نفس‌نفس" ، "مدارا" ( که با همراهی مردم همراه بود) ، "داغ اون روز" ، و "خیال کن" که همراه با نمایش بود شنیدنی شد.

فریاد خواننده تا نفس هست پس از یکسال در برج میلاد

قطعه شاد "من وتو" ، "دل دیوونه" انتخاب‌های بعدی برای اجرا بودند و به درخواست مردم قسمتی از آهنگ "فریاد" که به‌تازگی منتشرشده است با نوازندگی امیرحسین کاشانیان به اجرا درآمد. "توبه شکستم" ، "اسیری (قصه عشق)" (کلیپ این قطعه پخش شد) و "شب و بارون" در ادامه کنسرت اجرا شد. شهرام شکوهی در اواخر کنسرت قطعه "عاشقان" را به شهید حججی تقدیم کرد و با قطعه شش و هشت "انگیزه" کنسرت را به پایان رساند.

فریاد خواننده تا نفس هست پس از یکسال در برج میلاد

شهرام شکوهی در اواسط کنسرت از دلیل غیبت یک‌ساله خود به علت بیماری‌اش سخن گفت که باقدرت بیشتر به خوانندگی در عرصه موسیقی ادامه خواهد داد.

این کنسرت به همت محمدعلی شکرگزار (شرکت مهر و ماه) و تهیه‌کنندگی مهدی رسایی برگزار شد.

مرتضی رستمی و علی شمس اللهی ازجمله میهمان‌های این کنسرت بودند.

فریاد خواننده تا نفس هست پس از یکسال در برج میلاد

اعضای گروه به رهبری عادل فلاح و نوازنده کیبورد را امیرحسین کاشانیان (سرپرست و گیتار اسپانیش) ، امین قیاسی(پرکاشن و کاخن) ، میلاد مجذوب ( گیتار الکتریک) ، امیرحسین شکوهی ، سام میرزایی و میعاد شهابی (گیتار ریتم) ،ادوارد دنیل زاده (درامز) ، سعید رحیمی ( سینتی سایزر) ، مجید مصطفایی (گیتار بیس) ، محمود عربانی (ویولن) ، کسری جدیدزاده (ساکسیفون) ، آرش آذر (دودوک) ، بهناز حکیم ، سارا علیپور و سمیرا ملک (بک وکال) تشکیل می‌دادند.

گفتنی است؛ این کنسرت برای روز 15 شهریورماه نیز تمدید شد.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه