ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

بازگشت پرشور محمد علیزاده به روی صحنه

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و کنسرت‌هایش در سنندج و کرمانشاه لغو شده بود در سری کنسرت‌های تابستانی خود 11 و 12 و13 شهریورماه در نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت.
بازگشت پرشور محمد علیزاده به روی صحنهبه گزارش خبرنگار ریتم نو کنسرت محمد علیزاده به همت شرکت فرهنگی و هنری ایران گام و به مدیریت صدرالدین حسین خانی برگزار شد.
اعضای گروه با ورود به صحنه، به تکنوازی پرداختند و کنسرت با قطعه ریتمیک "برگرد" که همراه با دود و نور افشانی بود آغاز شد. 
سپس آهنگ پراحساسی "برادر" که تیتراژ سریالی به همین نام بود اجرا و بعدازآن "این اولین باره" به عاشقان تقدیم شد.
"گاهی بخند" ، "کجا میری" انتخاب‌های بعدی علیزاده برای اجرا بود و در ادامه نوبت به آهنگ هیت آلبوم گفتم نرو به نام "عشقم این روزا"  رسید که همراه با نور موبایل‌ها به زیبایی نواخته شد.  محمد علیزاده قبل از این قطعه در مورد جمله دوست دارم صحبت کرد که این جمله می‌تواند معجزه کند ولی این روزها تعابیر دیگری دارد.
سر آلبومی گفتم نرو به اسم "بی‌معرفت" در ادامه برنامه اجرا و بعدازآن "فکرشم نکن" و "بی‌حوصله" شنیدنی شد.
بازگشت پرشور محمد علیزاده به روی صحنه
قطعه "ماه‌عسل 96 " که تیتراژ این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال بود به اجرا درآمد و این خواننده آن را به خدا تقدیم کرد. محمد علیزاده قبل از اجرای این آهنگ در مور خدا سخن گفت که هرچه در موسیقی به دست آورده از لطف خداوند بوده است و از بی‌مهری‌ها و قضاوت‌های این روزها گلایه کرد.
در قسمت شوتایم، این خواننده اعضای گروه را معرفی کرد که اجرا گروه انرژی خاصی به سالن بخشید.
لازم به ذکراست که حضور نوازنده 19 ساله کیبورد پوریا فیروزی از نکات جالب‌توجه بود و بعدازآن قطعه پرطرفدار "همینه که هست" که همراه با دود اجرا و با درخواست اجرای دوباره این آهنگ توسط مردم همراه شد.
بازگشت پرشور محمد علیزاده به روی صحنه
"شهر باران" پس از اجرا توسط این خواننده به پدر و مادرش تقدیم شد و سپس علیزاده از علاقه شدید خود به پدر و مادرش صحبت کرد و به این‌که در کنسرت‌های او حضور دارند و آهنگ‌هایش را گوش می‌دهند افتخار کرد.
علیزاده با پرسش این‌که هوا چند درجه است قطعه "40 درجه" را اجرا کرد و با قطعه "جز تو" که به شهرت رسید، کنسرت را به پایان رساند.
پدر و مادر محمد علیزاده از میهمان‌های ویژه این برنامه بودند.
بازگشت پرشور محمد علیزاده به روی صحنه
نوازنده‌های گروه را محمد شعبانی (پرکاشن) ، علی شهبازی (گیتار الکتریک) ، علی پور نگهبان (گیتار بیس) ، بهمن میرزا زاده (بوزوکی و گیتار اسپانیش) ، ایمان ذاکری (درامز) ، داوود اریکه ( ساکسیفون و کلارینت و فلوت) ، اشکان موسوی (ویولن) ، پوریا فیروزی (کیبورد) ، اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) ، کیانوش علی محمدی ( بک وکال) به رهبری امیرحسین اویسی نوازنده کیبورد و پیانو تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه