ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
23 شهریور در تالار وحدت برگزار می‌شود

کنسرت نوستالژی «ناصر چشم‌ آذر» با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه»

کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» در تاریخ 23 شهریور در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

کنسرت نوستالژی «ناصر چشم‌ آذر» با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه»به گزارش ریتم نو در این کنسرت که تحت عنوان «کنسرت نوستالژی» برگزار خواهد شد، ارکستر بزرگ «ایستگاه» متشکل از 80 نوازنده حرفه‌ای، موزیسین سرشناس و خوش‌نام کشور را همراهی خواهند کرد تا پس از اجرای 25 و 26 اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار شود.

ناصر چشم آذر که در اجرای قبلی‌اش با ادای احترام به مرحوم «افشین یداللهی»، اجرایش را روی صحنه برد، قصد دارد در این کنسرت فضایی متفاوت و جدید را در اختیار دوستداران موسیقی و علاقه‌مندان این سبک قرار دهد.

این کنسرت با حضور برخی خواننده‌های مهمان و غافلگیری و اتفاقات جالب‌توجهی برنامه‌ریزی‌شده است که پس از اخذ مجوزهای لازم و قطعیت حضور این چهره‌ها، دراین‌باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران است، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و اساس کار «ایستگاه» اجرای موسیقی فیلم است که دلیل آن علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضای ارکستر محسوب می‌شود. این مجموعه تاکنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده که با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی روبه‌رو شده است.

گلناز گلزاری که از ترانه‌سرایان سرشناس و مطرح موسیقی در کشور هستند مدیریت این ارکستر را بر عهده دارد و امید رجبی نیز رهبر ارکستر بزرگ «ایستگاه» است.

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه