ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
شب پرحاشیه آقای سوپراستار

همخوانی «امیرعباس» با محمدرضا گلزار/ اجرای آهنگ «بخشش» حمید صفت

تازه‌ترین کنسرت محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ کشورمان با همراهی گروه ریزار در حالی برگزار شد که حضور امیرعباس رجبیان (پسر معروف این روزهای فضای مجازی) بر روی استیج از نکات جالب‌توجه این کنسرت بود و این پسربچه بالاخره به آرزویش برای دیدن محمدرضا گلزار رسید.

همخوانی «امیرعباس» با محمدرضا گلزار/ اجرای آهنگ «بخشش» حمید صفتبه گزارش خبرنگار ریتم نو تازه‌ترین کنسرت محمدرضا گلزار شامگاه چهارشنبه 8 شهریورماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از ماه‌ها دوری از استیج دیداری دوباره با هواداران پرشور خود در پایتخت داشت.

این کنسرت به همت موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.

گلزار در این کنسرت از دکور جالبی استفاده کرده بود و در کنار نورپردازی، دو سکو در دو طرف استیج قرار داشت که در سکو سمت راست نوازنده پرکاشن و در سکو سمت چپ نوازنده درامز قرار داشت.

کنسرت با پخش قسمت‌هایی از نقش‌آفرینی محمدرضا گلزار در فیلم‌های سینمایی و آثاری که او در طول این سال‌ها بازی کرده، آغاز شد.سپس درحرکتی جالب امیرعباس رجبیان با تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و پس از لحظاتی محمدرضا گلزار نیز به روی استیج آمد و وی را به بیرون از استیج هدایت کرد.

سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و ثانیه‌شماری 60 ثانیه برای حضور محمدرضا گلزار روی صحنه پخش شد.

اعضای ارکستر قطعه پرانرژی «چطوری دیوونه» را نواختند و سپس محمدرضا گلزار با تشویق بی امان هواداران به روی استیج آمدند و این قطعه را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، گلزار ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحال هستم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و امیدوارم که شب به‌یادماندنی را در کنار هم رقم بزنیم.»

در ادامه قطعات بگو آره و عاشق نبودی اجرا شد و پس از اجرای این دو قطعه، گلزار گفت : «امشب برای این اجرا ذوق و استرس بسیاری داشتیم و این اولین اجرایی است که هیجان زیادی دارم.»

گلزار در ادامه قطعات باور کن دنیامی، تو که نیستی، لعنتی و بهت عادت کردم را اجرا کرد که قطعه «بهت عادت کردم» با همراهی حامد برادران اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه، گلزار امیرعباس رجبیان را به‌عنوان مهمان ویژه این کنسرت معرفی کرد و وی با تشویق هواداران به روی استیج آمد و گفتگوی کوتاهی با گلزار داشت.امیرعباس همچنین قسمتی از قطعه «بخشش» حمید صفت را اجرا کرد. پس‌ازآن گلزار گفت: «امیدواریم که هر چه زودتر مشکل حمید صفت عزیز هم برطرف شود و به‌زودی شاهد حضور دوباره‌اش در عرصه موسیقی باشیم.» سپس گلزار خاطره‌ای از مدیر برنامه‌های سینمایی‌اش تعریف کرد و امیرعباس نیز پس از درخواست گلزار، قسمتی از قطعه «همه رفتن» این خواننده را اجرا کرد که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در ادامه کنسرت قطعات همه رفتن، من و اصلاً ندید، دلم شکست و روز برفی اجرا شد که قبل از اجرای قطعه روز برفی، گلزار از هواداران درخواست کرد تا برای شادی روح مرتضی پاشایی یک دقیقه سکوت و فاتحه‌ای قرائت کنند.

پس از اجرای این قطعه، گلزار دقایقی به نواختن سازهای مختلف ارکستر ازجمله ویولن، گیتار، درامز و پرکاشن پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

قطعات به من خیلی بدی کردی، کارو به اینجا رسوندی و چی شد سه قطعه پایانی این کنسرت بودند.

محمدرضا خانزاده (مدیریت موسسه اکسیر نوین و تهیه‌کننده کنسرت)، دکتر ناصر و میلاد طهماسبی و نوید صعودی ازجمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

علی شقاقی (گیتار باس)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک)، ماکان یعقوبی (پرکاشن)، فرزاد قماشچی (درامز)، حسین شریفی (ترومبن)، حسن فراهانی (ترومپت)، سپهر ارشاد (ویلن)، بنیامین بیانی (ساکسوفون) و حامد برادران (رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده قطعات) اعضای گروه ریزار را در این کنسرت تشکیل دادند.

در هنگام اجرای قطعه تو که نیستی، تصاویری از سریال پرطرفدار «عاشقانه» برای هواداران پخش شد.

گفتنی است؛ محمدرضا گلزار دقایقی پیش با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در کنار امیرعباس رجبیان، نوشت: «فقط می تونم بگم دیشب واسه من یک شب رویایی بود.خیلی زود دوباره تهران کنسرت داریم.»

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
ممنون از گزارش زیباتون
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
دیشب فوق العاده بود
ممنون از رسانه وزین ریتم نو
تقویم هنری ادامه