ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶

پرهام ابراهیمی: شباهت صدای من به محسن چاوشی برحسب علاقه است

پرهام ابراهیمی که نخستین قطعه رسمی‌اش را به‌تازگی به انتشار رسانده، گفت: بااینکه بعضی مواقع با حرف‌های تند دیگران که می‌گویند تقلید می‌کنم مواجه می‌شوم اما از گفتن علاقه‌ام ترسی ندارم و شباهت صدای من به محسن چاوشی برحسب علاقه است.

پرهام ابراهیمی: شباهت صدای من به محسن چاوشی برحسب علاقه استپرهام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: سال 83 با خواندن آهنگ خواننده‌های دیگر کارم را شروع کردم و کارهای محسن چاوشی را به خاطر علاقه‌ام بیشتر می‌خواندم. سال 88 نخستین قطعه بانام "چاوش" را در روز تولد محسن چاوشی منتشر و آن را به این خواننده تقدیم کردم که با استقبال مخاطبان همراه شد و بعدازاین کار انگیزه برای ساخت دیگر کارها در من ایجاد شد و آلبوم "هوای ابری" را به انتشار رساندم که به خاطر نداشتن امکانات و درآمد، این آلبوم کیفیت پایینی داشت و آن زمان به خاطر اینکه خودم را در آلبوم معرفی نکردم این آلبوم در سطح جامعه به نام محسن چاوشی شنیده شد.

سپس آلبوم "A2" و "فراموشی" از من به انتشار رسید که آلبوم فراموشی باعث بیشتر دیده شدن من در موسیقی پاپ شد. در ادامه تک آهنگ‌هایی چون "چه ماه زیبایی"، "بت‌پرست"، "بند کفشات" و "فرمانده" را منتشر کرده‌ام که قطعه فرمانده مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. آلبوم "میهمان غریب" هم در سال 88 به مناسبت محرم تولید کردم که در آن سال در نظرسنجی رتبه نخست را کسب کرد.

این خواننده درباره فعالیت مجازش و همکاری با شرکت پیام توضیح داد: نخستین قطعه رسمی من بانام آروم آروم با تنظیم میلاد ترابی منتشر شد و کارهایی را هم برای انتشار آماده کرده‌ام که در قالب همکاری با شرکت پیام و شاهین ترابی به‌زودی منتشر می‌شود.

وی همچنین در مورد شباهت صدایش به محسن چاوشی گفت: به‌شخصه علاقه شدیدی به کارهای محسن چاوشی دارم و بااینکه بعضی مواقع با حرف‌های تند دیگران که می‌گویند تقلید می‌کنم مواجه می‌شوم اما از گفتن علاقه‌ام ترسی ندارم و شباهت صدای من به محسن چاوشی برحسب علاقه است. ولی صدای من شباهت زیادی به این خواننده دارد و در حال حاضر در موسیقی افرادی هستند که صدایشان شباهت زیادی به هم دارد. به نظرم محسن چاوشی هم از اینکه صدای من شبیه او باشد ناراحت نیست و موفقیت هم اتفاقی نخواهد بود و با تلاش به نتیجه می‌رسد همان‌گونه که محسن چاوشی به نتیجه رسیده است.

در ادامه می‌توانید تک آهنگ آروم آروم را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
علاقه باعث تقلید میشه دیگه :) ولی کار هاش خوبه
رضا بابادی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
ایول داری داداش
تقویم هنری ادامه