ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
جدیدترین خبرهای گروه نیوشا بریمانی

نوشه در تالار وحدت می‌نوازد/ انتشار آلبومی با صدای احسان کرمی

گروه نوشه بعد از ۴ اجرای موفق با صدای احسان کرمی، این بار ۱۱ شهریور در تالار وحدت با مدیریت شرکت فروغ فلق به روی صحنه می‌رود.

نوشه در تالار وحدت می‌نوازد/ انتشار آلبومی با صدای احسان کرمیبه گزارش ریتم نو نوشه به معنای جاوید و درخشان، بیشتر نوازندگان آن را خانم‌های فعال و موفق حوزه موسیقی تشکیل داده است.

اعضای گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه متشکل از خواننده: احسان کرمی، تنظیم‌کننده و گیتار: رضا لمعانی، قانون: مینو قاسم پور ، پرکاشن: علیرضا میرآقا ، گیتار باس : کیوان فرشید نیا ، پیانو: غزل مهدوی ، فلوت : نیلوفر ابراهیمی، دف: عسل ملک زاده ، تمبک : مهرناز دبیرزاده ، درامز : سامان بهشتی است.

هدف گروه از بازخوانی قطعات قدیمی در این اجرا برای این است که مردم با این قطعات خاطره دارند و اجرای قطعات نوستالژیک به‌اضافه تنظیمی جدید با سازهای تلفیقی حال و هوایی تازه برایشان ایجاد می‌کند.

در این اجرا آثاری از آهنگسازان بنام ازجمله: استاد انوشیروان روحانی، همایون خرم، جواد لشکری، علی تجویدی و واروژان... و همچنین اشعاری از: ایرج جنتی عطایی، معینی کرمانشاهی، بیژن ترقی و تورج نگهبان نواخته می‌شود.

نیوشا بریمانی درباره جدیدترین خبر گروه نوشه گفت: آلبومی تولیدشده با فضایی الکترونیک با صدای احسان کرمی و با همراهی سازهای آکوستیک و محوریت ساز کمانچه و به تهیه‌کنندگی دکتر پرهام صوفی که در آذر یا دی‌ماه سال ۹۶ منتشر خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه