ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶

شب کاوه یغمایی در شیراز

کاوه یغمایی پنجشنبه دوم شهریور ماه به همراه گروه خود طی دو سانس در شیراز به روی صحنه رفت.

شب کاوه یغمایی در شیرازبه گزارش خبرنگار ریتم نو در این برنامه قطعاتی از آلبوم منشور و همچنین کارهای قدیمی‌تر کاوه اجرا که در تمامی طول کنسرت با استقبال حاضران در سالن مواجه شد.

با شروع کنسرت و اجرای نخستین قطعه، کاوه یغمایی به این نکته اشاره کرد که در جشن تولد بابک ریاحی پور نوازنده بیس گروه که چند روز قبل برگزارشده است، حضور نداشته و به همین دلیل با آوردن کیک به روی استیج جشن تولد کوچکی برای بابک گرفت و بعدازآن به اجرای قطعات بعدی پرداخت.

در حین اجرای برنامه جمعیت حاضر در سالن با فریاد زدن گل یخ از کاوه درخواست می‌کردند تا این قطعه را اجرا کند اما واکنش کاوه یغمایی این بود که با همراهی شما این آهنگ را باید کوروش یغمایی اجرا کند و از اجرای گل یخ خودداری کرد.

با تمام شدن بخش اول اجرا گروه به استراحتی کوتاه پرداخت و بعدازآن کاوه یغمایی بخش دوم را با اجرای قطعه مترسک آغاز و برای اجرای این قطعه از دوست خود که دلیل اصلی ساخت این قطعه بود دعوت کرد تا با ویلچر به روی صحنه بیاید، سپس به هردو به همراه مسعود همایونی به اجرای این قطعه پرداختند.

این کنسرت که همانند دیگر کنسرت‌های شهرستان‌ها با مشکلاتی از قبیل صدابرداری مواجه بود اما کاوه یغمایی به همراه گروهش توانست شبی خاطره‌انگیز را برای مخاطبانش شیرازی‌اش رقم بزند و استقبال مردم از برنامه خود گواه بر این موضوع است.

زخمی، جاده، منشور؛ 48 ساعت؛ مترسک و ... همگی قطعاتی بودند که با همراهی بابک ریاحی پور(بیس گیتار)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، ساسان هاشمی( کیبورد) و نیما حمیدی(درامز) در شیراز اجرا شدند.

نویسنده : محمد کاظمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه