ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
در نشست خبری ستارگان هنر ایران مطرح شد؛

برگزاری ۲۰۰ مسابقه خیریه طی شش سال تأسیس تیم ستارگان هنر ایران/مسابقه در حضور بانوان

مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران در نشست خبری مسابقه خیریه این تیم درباره لزوم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما هیچ بازی و مسابقه‌ای که بدون حضور تماشاگران خانم باشد را برگزار نمی‌کنیم.

برگزاری ۲۰۰ مسابقه خیریه طی شش سال تأسیس تیم ستارگان هنر ایران/مسابقه در حضور بانوانبه گزارش ریتم نو نشست خبری تیم فوتبال ستارگان هنر (هنرمندان) با تیم فوتبال خیریه نورا با حضور هومن جوادی، نیما نکیسا، پویا امینی، بابک زرین، محمدرضا عیوضی،سید جواد هاشمی،علی لهراسبی،علی عبدالملکی، میلاد فرهودی (فرزند مرحوم ناصر فرهودی) در سام کافه ساختمان‌ مادیران برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیر فراهانی مجری برنامه توضیحاتی را درباره این مسابقه ارائه کرد.

هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر با ابراز تأسف از درگذشت ناصر فرهودی گفت: اولین تیم هنرمندان بعد از انقلاب‌ سال ۷۹ تشکیل شد. من افتخار حضور در آن را داشتم . بعدازآن سال، این تیم چند شاخه شد اما ‌از سال ۹۰ تیم با عنوان ستارگان هنر‌ فعال است. بازی روز جمعه هفته جاری باهدف خیریه در مسیر ساخت کلینیک و مدارس برای مناطق محروم عوایدی را جمع‌آوری می‌کند.

پویا امینی از اعضای هیات مدیره باشگاه ستارگان هنر ‌ایران نیز بیان کرد: خوشحالم که همچنان اتفاقات خیر در کشورمان ادامه‌دارد و‌ جای حسن جوهرچی، عارف لرستانی و ‌مجید سبزی و درگذشتگان هنر که در این تیم حضور داشتند، به‌شدت بین ما خالی است.

وی افزود: امیدوارم این فرهنگ کمک‌رسانی در کشورمان ادامه‌دار باشد؛ اگرچه معتقدم با توجه به شرایط کشورمان نباید برای این جنس کارها کنار هم باشیم.

بابک زرین از اعضای تیم ستارگان هنر نیز عنوان کرد: امیدوارم روز جمعه با حضور پرشور مردم بازی خوبی را شاهد باشیم.

جوادی در پاسخ به سؤالی درباره نحوه هزینه عواید حاصل از بازی بیان کرد: عواید خیریه بازی تنها از طریق بلیت‌فروشی میسر است و آن‌هم رقم قابل‌توجهی نخواهد بود. اما ما معمولاً در جشنی پیش از برگزاری مسابقه پیراهن تیم را به فروش می‌گذاریم و ‌صرفاً جنبه بلیت‌فروشی و جمع‌آوری عواید مطرح نیست. در طول شش سال گذشته ۲۰۰ بازی خیریه انجام داده‌ایم که شاید مهم‌ترین آن بازی با تیم پرسپولیس در سال گذشته بود.

برگزاری ۲۰۰ مسابقه خیریه طی شش سال تأسیس تیم ستارگان هنر ایران/مسابقه در حضور بانوان

وی همچنین درباره حضور خانم‌ها در ورزشگاه برای تماشای مسابقه گفت: ما هیچ بازی و مسابقه‌ای که بدون حضور تماشاگران خانم برگزار شود، برگزار نمی‌کنیم.

بابک زرین نیز درباره حضور بانوان گفت: متأسفانه ورزشگاه‌ها جای حضور بانوان نیست اما لازم است فرهنگ‌سازی در این زمینه صورت بگیرد.مصداق بارز این ضرب‌المثل که از ماست که بر ماست. درباره آقای فرهودی هم باید بگویم که معلم خوبی برای اهالی موسیقی بود و من چیزهای زیادی از او آموختم.

در این مسابقه پویا امینی، بابک زرین، نیما نکیسا، حمید حامی، محمدرضا عیوضی، علی عبدالمالکی، بهنام بانی، رامین راستاد، منوچهر هادی، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، سامان صفاری، امیرعباس گلاب، میلاد فرهودی با نظارت بازی توسط علی خسروی حضور دارند.

همچنین ابوالفضل پورعرب، حمید درخشان، محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، یکتا ناصر، فقیهه سلطانی، سپیده خداوردی، از مهمانان ویژه این مسابقه هستند.

میلاد فرهودی فرزند مرحوم فرهودی و خواننده کشورمان از این تیم تشکر کرد.

برگزاری ۲۰۰ مسابقه خیریه طی شش سال تأسیس تیم ستارگان هنر ایران/مسابقه در حضور بانوان

قائم‌مقام بنیان خیریه سفیر نیز گفت: از شکل‌گیری این جریان خودجوش خیریه خوشحالم. بنیاد خیریه سفیر در ‌حوزه بهداشت و درمان و غربال‌گری چشم، اشتغال‌زایی پایدار معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی ازجمله زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست،امدادرسانی و حمایت از محیط‌زیست چهار‌بخشی است که موردتوجه این بنیاد خیریه قرار دارد.

فراهانی نیز از‌ برگزاری آیین بزرگداشت زنده‌یاد ناصر فرهودی همزمان با برگزاری مسابقه فوتسال خیریه خبر داد.

لازم به ذکر است که "مسابقه" در روز جمعه 3 مرداد از ساعت 16 در سالن دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه