ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همزمان با شروع انتشار موزیک ویدئوهای این خواننده

شهرام میرجلالی تیتراژ فیلم سینمایی شاخ کرگدن را می‌خواند

شهرام میرجلالی خواننده تیتراژ فیلم سینمایی شاخ کرگدن شد.

شهرام میرجلالی تیتراژ فیلم سینمایی شاخ کرگدن را می‌خواندبه گزارش ریتم نو این خواننده جوان برای فیلم شاخ کرگدن دو قطعه اجرا کرده که یکی به زبان فارسی است و در تیتراژ پخش می‌شود.

دومین قطعه او هم به زبان انگلیسی است و در بین فیلم سینمایی شاخ کرگدن پخش خواهد شد. همچنین قرار است ویدئوهایی هم برای این دو قطعه ساخته شود. این فیلم به کارگردانی «محسن محسنی نسب» فصل پاییز مهمان پرده نقره‌ای می‌شود و اکران عمومی آن آغاز خواهد شد. این فیلم سینمایی یک پروژه بین‌المللی است که به‌غیراز «پژمان بازغی»، سایر بازیگران آن خارجی هستند و فیلم‌برداری هم در کشورهای ارمنستان و بلغارستان و اوکراین انجام‌شده است. چندی پیش هم محسن محسنی نسب دریکی از گفتگوهای خود درباره فیلمش که در ژانر اکشن است اعلام کرده بود:« قول می‌دهم که با اکران فیلم شاخ کرگدن، گیشه شگفت‌زده می‌شود.»

از سوی دیگر اولین موزیک ویدئوی شهرام میرجلالی چهارشنبه این هفته از سایت منتشر خواهد شد. او این روزها مشغول ضبط چند موزیک ویدئو برای قطعات آلبوم «هوادار» است. قطعات «روزا میگذرن» و «سلسله چشمات» ازجمله ویدئوهای شهرام میرجلالی است که در نوبت انتشار با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه