ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶

کنسرت خواننده رکورددار این بار در تالار وزارت کشور

حامد همایون خواننده پرطرفدار که این روزها با استقبال شدید مردم روبرو شده است روزهای 27 و 28 و 29 مردادماه در تالار وزارت کشور به همت شرکت ترانه شرقی و به مدیریت محسن رجب پور به روی صحنه رفت.

کنسرت خواننده رکورددار این بار در تالار وزارت کشوربه گزارش خبرنگار ریتم نو در آغاز برنامه ری میکس قطعات "عشق ناب" و "به چشمات قسم" اجرا شد و بعدازآن حاضران به احترام شهید حججی و شهدای مدافع مردم یک دقیقه ایستاده سکوت کردند و قطعه "هیهات" به اجرا درآمد.
"مردم شهر"، "عاشق شدم رفت"، "دوباره عشق" ، "چنین کنم چنان کنم" ، "چه عشقی" ، ریمیکس "می روم"، "دیوونگی" و "حاکم احساس" اجرا شد. در ادامه قطعه "مجنون با نور موبایل‌ها خوانده شد و بعدازآن "شیدایی" و "بارون که زد" با همراهی مردم به اجرا درآمد و با اجرای دوباره قطعه دوباره "عاشق شدم رفت" و "آه نکش" نوبت به قطعه پرطرفدار "چتر خیس" رسید که پایان‌بخش این اجرا بود.
حامد همایون قسمتی از قطعه جدید «عاشقانه» را اجرا کرد و روز عکاس را به این قشر از هنرمندان تبریک گفت.
حامد همایون که این روزها در مورد لحن خواندنش در همه محافل صحبت می‌شود گفت که این به دلیل شیرازی بودن اوست.
در معرفی اعضای گروه حامد همایون به تولد پوریا ربانیان نوازنده پرکاشن اشاره کرد که مردم با آهنگ تولدت مبارک به این نوازنده تبریک گفتند.
اعضای گروه به رهبری سامان امامی و نوازنده کیبورد و سرپرستی مهیار رجب پور را آرش عیوضی (گیتار بیس)، امیرحسین توسلی (تار و سه‌تار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشانی (گیتار)، پیمان لطیفی (درامز)، علیرضا توسلی، ارشیا میرزایی، رضا جعفری و پرهام صارمی (دف) تشکیل می‌دادند.
گفتنی است مجید طوسی مدیرعامل شرکت سل فا میهمان سانس دوم شب 28 مرداد بود.
شایان ذکر است؛ کنسرت حامد همایون به دلیل استقبال فراوان مخاطبان در روزهای 8، 9 و 10 شهریورماه در تالار وزارت کشور تمدید شد.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه