ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

داوری روشن‌روان، کاکایی و معتمدی در هزار صدا/ آوازخوانی محمد رئوف قنبری

یکی دیگر از برنامه‌های بخش سنتی برنامه هزار صدا، عصر چهارشنبه اول شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

داوری روشن‌روان، کاکایی و معتمدی در هزار صدا/ آوازخوانی محمد رئوف قنبری

به گزارش ریتم نو در این برنامه استاد کامبیز روشن‌روان برای کارشناسی بخش آهنگسازی و نوازندگی، عبدالجبار کاکایی در بخش کارشناسی بخش شعر و ترانه و محمد معتمدی در بخش آواز حضور دارند و کارگروه‌های شرکت‌کننده در برنامه را بررسی و گروه برگزیده را انتخاب خواهند کرد. عبدالجبار کاکایی پیش‌ازاین و در سال‌های گذشته، هم در بخش پاپ و هم در بخش سنتی این برنامه به‌عنوان کارشناس حضورداشته و همچنین محمد معتمدی نیز سال گذشته در کنار استاد مهدی آذر سینا و غلامرضا طریقی یک‌بار دیگر در برنامه هزار صدا حضورداشته‌اند اما دکتر روشن‌روان برای اولین بار در این برنامه به‌عنوان کارشناس حضور پیدا می‌کند.

همچنین آوازخوان پیشکسوت، محمد رئوف قنبری با سنتور نوازی رضا مهدوی قطعه آوازی را تقدیم علاقه‌مندان موسیقی خواهد کرد. استاد قنبری و مهدوی پیش‌ازاین باهم همکاری‌های داشته‌اند که یکی از برجسته‌ترین‌های این همکاری‌ها، ضبط آواز زنده‌یاد استاد رجبعلی امیری فلاح و اجرای مشترک این دو هنرمند در مراسم بزرگداشت این آوازخوان برجسته بود.

در این برنامه که رأس ساعت 18 آغاز می‌شود شاهد میان برنامه‌ها و یادبودهایی از اساتید موسیقی ایران هم خواهیم بود.

هزار صدا اولین برنامه منسجم مسابقه سازوآواز است که بخش سنتی آن اولین چهارشنبه هرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. همچنین این برنامه بخش دیگری هم دارد که به مسابقه در بخش پاپ اختصاص دارد و سومین پنج‌شنبه هرماه برگزار می‌شود. مدیر و مجری برنامه هزار صدا آرش نصیری روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی است.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه