ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

کنسرت گروه سون در سالن میلاد برگزار شد

گروه سون که در تاریخ 24 و 26 تیرماه در برج میلاد به روی صحنه رفته بود با استقبال مخاطبانش در کنسرت تمدیدی 25 مرداد این بار در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه رفت.
کنسرت گروه سون در سالن میلاد برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو کلیپی از کنسرت گذشته گروه سون پخش شد و بعد از نمایش شمارش معکوس اعضای گروه وارد استیج شدند و کنسرت را با قطعه "من بی تو میمیرم" آغاز کردند. "باور" ، "ستاره" ، "ادعا" ، "نرو خواهش می کنم" ، "یه راهی پیش روم بزار" و سر آلبومی جدید گروه به نام "دیره" اجرا شد و در ادامه "من عاشقت میشم" و تیتراژ سریال زمانه به اجرا درآمد.
قطعه "زمانه" به مرحوم دکتر افشین یداللهی که ترانه این قطعه را سروده بود تقدیم و پس‌ازاین دو قطعه اسلو، قطعه ریتمیک "میخوام ببینمت" اجرا شد و نوبت به معرفی اعضای گروه رسید که توسط آرش قنادی به مردم معرفی شدند. "دنیای بعد تو" ، "دیونه" و قطعه خاطره انگیز "واست میمیرم" اجرا شد و گروه سون با قطعه "دوست دارم" که با این قطعه به شهرت رسید کنسرت را به پایان رساند.
با توجه به اتمام زمانه برنامه در سانس یک گروه سون قطعه دوست دارم را در سالن روشن اجرا کردند که با همراهی فوق‌العاده مردم این آهنگ پرخاطره اجرا شد.
اعضای گروه سون را با سر گروهی آرش قنادی ، امیر قنادی و کیارش پوزشی و گروه نوازنده را بهروز علیاری و محمد زمانی ها (کیبورد)، محمد رضوانی زاده (گیتار الکتریک)، حسن فراهانی (ترومپت)، حسین شریفی ( ترومبون)، پژمان فرهمند و حمیدرضا نصراللهی (پرکاشن)، احمد حضرتی (گیتار) ، سعید حسن زاده (گیتار بیس)، هادی جداری (ساکسیفون) و رضا رفتاری (درامز) تشکیل می‌دادند.
کنسرت گروه سون به همت شرک آوای دوران و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد و در پایان جا دارد از امیر هوشنگ امیر شکاری روابط عمومی آوای دوران که نهایت همکاری را با سایت ریتم نو داشت، تشکر نماییم.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه