ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت امین غفاری

کنسرت امین غفاری ۲۹ مردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

گزارش متنی و تصویری از تمرین کنسرت امین غفاریامین غفاری نوازنده ویولن و سرپرست گروه در حاشیه تمرین در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره برنامه‌هایش برای اجرای پیش رو گفت: «کنسرت شامل دو بخش موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم با تنظیم‌های متفاوت است. در این اجرا طراحی صحنه متفاوتی را نیز شاهد خواهیم بود.»
وی در ادامه اظهار داشت: « خوشبختانه تا به اینجا استقبال از بلیت‌فروشی کنسرت خوب بوده و ممکن است برای تمدید آن برنامه داشته باشیم که البته این موضوع بستگی به شرایط تالار وحدت و زمان‌های آزاد آن دارد. »
در این کنسرت قطعاتی از باخ، کرایسلر، ویتالی، جان ویلیامز، هانس زیمر و ... به اجرا درمی‌آیند. همچنین امین غفاری دو قطعه را همراه با پیانیست گروه اجرا خواهد کرد.
دیگر اعضای گروه را نوید شعبان زاده و امین عطایی (ویلونیست)، دانیال جورابچی (نوازنده ویولا)، هستی سپاسی (نوازنده ویولن سل)، ماهسیما فلاحی (نوازنده فلوت)، سحر شاطری (درامز)، حسین محمدی ( گیتار و تنظیم‌کننده)، محمد فرزانه (گیتاریست)، همایون آرام فر (پیانیست، سینث سایزر و تنظیم‌کننده) و مهدی پناهی (تنظیم‌کننده) تشکیل می‌دهند.
کنسرت امین غفاری ۲۹ مردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند هم‌اکنون به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.


نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه