ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
در نشست خبری این برنامه عنوان شد:

«گپ» صرفا یک گفتگو نیست/ ساخت 5 قسمت جدید

کارگردان برنامه گپ اعلام کرد: وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های مشابه که تاکنون ساخته‌شده در تخصصی بودن آن است که جای تأمل دارد و صرفا یک گفتگو نیست.

«گپ» صرفا یک گفتگو نیست/ ساخت 5 قسمت جدیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو نشست خبری برنامه موسیقایی گپ با حضور یاسر فقیهی (تهیه‌کننده و کارگردان)، محمد کلهر (مشاور پروژه) و منوچهر اکبرلو (مجری) برگزار شد.

این مجموعه که به مستند یک‌روزه از زندگی اهالی موسیقی و گفتگو با آن‌ها می‌پردازد تاکنون در 5 قسمت ساخته و نمایش داده‌شده و قرار است 5 قسمت دیگر نیز همانند قسمت‌های پیشین از رسانه آپارات پخش شود.

در ابتدای این نشست یاسر فقیهی با اعلام اینکه مجموعه گپ قرار بود از رسانه نمایش خانگی منتشر شود گفت: به دلیل بدقولی‌هایی که در این رسانه وجود دارد و مخاطب نمی‌تواند پیگیر برنامه موردعلاقه‌اش شود تصمیم گرفتیم کار را در سایت آپارات به انتشار برسانیم و توانسته‌ایم با پخش 5 قسمت از برنامه، حدود یک‌میلیون بازدید برای هر قسمت داشته باشیم.

فقیهی اضافه کرد: وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های مشابه که تاکنون ساخته‌شده در تخصصی بودن آن است که جای تأمل دارد و صرفا یک گفتگو نیست.

محمد کلهر بیان کرد: در ابتدای این برنامه به دوستان گفتم اگر قرار است استفاده ابزاری از موسیقی شود این کار را انجام نخواهم داد چراکه این اتفاق افتاده بود. ما به زوایایی پرداخته‌ایم که پیش‌ازاین یا کمتر به آن پرداخته‌شده یا اصلاً دیده و شنیده نشده است.

کلهر افزود: سراغ خوانندگان قدیمی و در کنار آن خوانندگانی رفتیم که به‌تازگی وارد عرصه موسیقی کشور شده‌اند و خوانندگانی را انتخاب کردیم که در زمان اوج فعالیتشان به دلیل عدم وجود فضاهای مجازی، فرصت شناخته شدن در جامعه را نداشتند.

منوچهر اکبرلو در ادامه گفت: هدف برنامه گپ؛ فرهنگ‌سازی موسیقی و پرداختن به اتفاقاتی است که در آن رخ می‌دهد همچون لغو کنسرت‌ها و عدم نمایش ساز در رسانه ملی!

فقیهی با اشاره به حضور خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی در پنج قسمت دوم برنامه گفت: این برنامه برای بالا بردن سلیقه عام مردم است. مخاطبان این برنامه کسانی هستند که حاضرند حجم اینترنتشان را برای دیدن آن خرج کنند.

وی بابیان عدم لزوم دریافت مجوز از وزارت ارشاد و یا هیچ مرجع دیگری برای پخش برنامه در آپارات بیان کرد: بااین‌حال ما مجوزهای لازم برای تمامی قسمت‌های برنامه را اخذ کرده‌ایم.

کارگردان برنامه گپ همچنین درباره انتخاب نام برنامه توضیح داد: این نام به‌هیچ‌عنوان زرد نیست و به دلیل نوع محتوی برنامه که گفتگو محور است و به گپ و گفت با خوانندگان می‌پردازد، انتخاب شد.

در حاشیه این نشست منوچهر اکبرلو صحبت‌ها و ادعاهایی را مطرح کرد که با انتقاد تند خبرنگاران مواجه شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه