ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

تابستان خاطره‌انگیز رستاک

رستاک حلاج ۱۸ مردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت و برای بار سوم در تهران و در میان استقبال پرشور طرفداران خود به اجرای برنامه پرداخت.

تابستان خاطره‌انگیز رستاک
به گزارش خبرنگار ریتم نو رستاک برنامه را با اجرای قطعه گردنبند که به‌تازگی به انتشار رسانده بود، آغاز کرد و بعد از خوش‌آمد گویی به حضار داخل سالن، قطعه "هوایی" و سپس "جوون مرگ" را با تنظیمی متفاوت به اجرا درآورد.
در این کنسرت آهنگ‌های  وقت خواب، زیباتر، فوق‌العاده، پاییز سال بعد، بی‌دلیل، شرابی، حال‌وروز، تنهایی، دریا، نسکافه، دانشگاه، میبخشمت و عشق نیز اجرا شدند.
رستاک همچنین ترانه "یه صداهایی" را اجرا و آن را تقدیم به زنده‌یاد ناصر فرهودی کرد.
وی قبل از اجرای آهنگ "غلط" از مسئولان نورپردازی و صدا، اداره اماکن نیروی انتظامی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد، مسئولان نمایشگاه، مدیریت و کارکنان سالن میلاد، علی صامنی (صدابردار) و صادق مرادی (نورپرداز)، منوچهر حسنی(تهیه‌کننده)، محسن رسولی و میثم‌ بیک‌زاده تقدیر و تشکر به عمل آورد.
مهمانان ویژه این‌ برنامه حسین غیاثی، میثم یوسفی، محسن خلیلی، کامران تفتی، سعید زمانی، آرش محرابی، حامد حنیفی، آبان حبیبی و افشین مقدم بودند.
اعضای گروه را اشکان دباغ (سرپرست گروه و نوازنده کیبورد)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، شروین شهبازی و محمدمهدی اثباتی (گیتار)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، امین‌ قیاسی (پرکاشن)، سعید خیرخواه (پیانو)، سعید‌ جامع (درامز) و آرتور آواساپیان (ساکسیفون) تشکیل می‌دادند.
گفتنی است؛ این مراسم با اجرای قطعه معروف "ته سیگار" پایان یافت و اجرای قطعه‌ای برای نخستین بار ازجمله نکات قابل‌توجه این کنسرت بود.
کنسرت رستاک حلاج به همت شرکت «آوای باران» و تهیه‌کنندگی «منوچهر حسنی» برگزار شد.



نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه