ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
پایان انتظار چندساله خواننده «جادوی خاص»؛

ضیافت باشکوه سینا شعبانخانی در سالن میلاد نمایشگاه

نخستین کنسرت رسمی سینا شعبانخانی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان به رهبری امیر علیزاده، شامگاه سه‌شنبه 17 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از سال‌ها انتظار به دیدار هواداران خود در پایتخت رفت.

ضیافت باشکوه سینا شعبانخانی در سالن میلاد نمایشگاهبه گزارش خبرنگار ریتم نو سینا شعبانخانی که در سال‌های گذشته با انتشار تک آهنگ‌هایی چون «جادوی خاص» و «چشمای مست» به شهرت رسید، نخستین کنسرت خود را شامگاه سه‌شنبه 17 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد و دیداری با هوادارانش در پایتخت داشت.این در حالی است که این خواننده تاکنون آلبومی را منتشر نکرده است.

کنسرت سینا شعبانخانی به همت موسسه فرهنگی هنری «پیام» به مدیریت و تهیه‌کنندگی «شاهین ترابی» برگزار شد.

در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس تیزری از فعالیت‌های موسسه فرهنگی هنری «پیام» پخش شد و پس از پخش این تیزر، اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند.سپس تیزری از معرفی اعضای ارکستر پخش شد و پس‌ازآن دکلمه‌ای از زنده‌یاد خسرو شکیبایی با صدای حسام ناصری مجری توانمند صداوسیما برای هواداران پخش شد.

سپس اعضای ارکستر قطعه پرانرژی «من بی تو» را نواختند و سینا شعبانخانی در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.

شعبانخانی پس از اجرای این قطعه ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحالم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و بالاخره این صحنه نصیب ما شد و امیدوارم که لایق محبت‌های بی‌کران شما باشم.خواننده‌های زیادی به روی این صحنه آمدند و به اجرای زنده پرداختد و من هم کوچک‌ترین آن‌ها هستم که امشب به اجرای زنده خواهم پرداخت.»

سپس قطعه «اگه نباشی» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه شعبانخانی گفت: «حکایت بعضی از افراد در زندگی ما خیلی جالب است.یکسری از افراد را برای یک‌لحظه در کوچه و خیابان می‌بینید که ارتباطی کوچک بین افراد وجود دارد اما بعضی از افراد کاملاً برعکس هستند در زندگی ما وارد می‌شوند و ارتباط طولانی برقرار می‌شود اما حال ما را خراب می‌کنند.اما بعضی از افراد وارد زندگی ما می‌شوند و جوری آتش به پا می‌کنند که تنها چیزی که در آن لحظات حال ما را خراب می‌کند، نبودن آن‌ها است.آدم‌ها در زندگی‌شان اسم‌های متفاوتی را روی این افراد می‌گذارند یکی می‌گوید عشق است، یکی می‌گوید مادر، پدر یا برادر است اما من به آن‌ها می‌گویم یار جونی.» سپس قطعه احساسی «یار جونی» اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه، شعبانخانی گفت: «آهنگسازان و موزیسین‌ها خیلی از مواقع به بن‌بست می‌رسند.یک‌زمانی در این حالت بودم که یک ملودی شش و هشت ایرانی به دستم رسید و این کار انگار برای آدم‌های غیرتی ساخته‌شده بود و اسم آن را گذاشتیم عمداً.» سپس قطعه شاد و ریتمیک «عمداً» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه، قسمتی از آن مجدد با همراهی ارکستر اجرا شد.

پس از اجرای این قطعه، شعبانخانی گفت: «زمانی که مجوز فعالیت‌هایم را اخذ کردم و فعالیت‌های رسمی من آغاز شد، قطعه‌ای منتشر کردم که خودم خیلی آن را دوست داشتم.» سپس قطعه «من بی‌قرارم» اجرا شد.

قطعات «چشماتو ببند» و «ماه‌عسل» قطعات دیگری بودند که اجرا شد و در هنگام اجرای قطعه ماه‌عسل، تصاویری از برنامه پرطرفدار ماه‌عسل برای هواداران پخش شد.

پس از اجرای این قطعه، شعبانخانی گفت: «خیلی‌ها به من بگویند که چرا از واژه چشم در آهنگ‌هایت خیلی زیاد استفاده می‌کنی.به نظر من چشم دروازه ورود عشق به دنیا است و از قدیم هم این رسم بوده است.» سپس وی قسمتی از شعر باباطاهر را به‌صورت آواز اجرا کرد.پس‌ازآن، قطعه «چشمای مست» با همراهی هواداران اجرا شد.

"تب چشمات" قطعه بعدی بود که اجرا شد و فضای شادی را در سالن ایجاد کرد.پس از اجرای این قطعه، شعبانخانی در اقدامی جالب قطعه «هنوز چشمای تو» از آلبوم عشق یعنی فریدون آسرایی را اجرا کرد و در هنگام اجرای این قطعه، تصاویری از هنرمندان درگذشته برای هواداران پخش شد.

در اواخر این کنسرت شعبانخانی یک سورپرایز برای هواداران داشت و یک قطعه جدید و منتشرنشده را برای اولین بار اجرا کرد.

در انتهای کنسرت نیز قطعه محبوب و پرطرفدار «جادوی خاص» اجرا شد که با همخوانی طرفداران همراه بود و این خواننده یک‌شب به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.

امیر علیزاده (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، سعید عباسی (لانچ پد)، استیو آوانسیان (درامز)، علیرضا میر آقا (ترومپت)، عمید بنکدار (گیتار باس)، محمدعلی نصری (گیتار)، فراز نصیری (گیتار)، عظیم روحانی (گیتار اسپانیش) و هادی جداری (ساکسوفن) اعضای ارکستر سینا شعبانخانی را تشکیل دادند.

شاهین ترابی و رضا تهامی (تهیه‌کننده کنسرت)، سیامک انصاری، حامد برادران، سروش جمشیدی، حسام ناصری، ناصر زینعلی، ایمان ابراهیمی و آصف بایرام زاده ازجمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه