ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
با اجرای ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی

شب شنبه‌ها میزبان شاهدان خموش می‌شود

شب شنبه‌ها در دوازدهمین تجربه از دوره جدید خود، شنبه 28 مردادماه میزبان پرفورمنس موسیقی شاهدان خموش در سالن تئاتر مستقل تهران خواهد بود.

شب شنبه‌ها میزبان شاهدان خموش می‌شودبه گزارش ریتم نو مجموعه برنامه‌های شب شنبه‌ها هر هفته با رويكرد تجربه‌های متفاوت و گفتگوهاي تازه در باب ديدن و شنيدن اجرا می‌شود و در اجرای پیش رو میزبان ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی خواهد بود.
ابوسعید مرضایی نوازنده سه‌تار و شورانگیز، بیش از 30 سال است که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند و تاکنون سه آلبوم موسیقی منتشر کرده و در ضبط و تدوین آثار اساتیدی چون زنده‌یاد جلال ذوالفنون و زنده‌یاد همایون خرم همکاری داشته است.
فربد یداللی نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای نیز نویسنده سه کتاب آموزشی سازهای کوبه‌ای با نگرشی نو برای سازهای تنبک و کوزه (اودو) است و انتشار 5 آلبوم موسیقی، طراحی و ساخت دو ساز کوبه‌ای جدید و ... ازجمله فعالیت‌های اوست.
همچنین ابوسعید مرضایی و فربد یداللی با همکاری یکدیگر در سال 1390 آلبوم خاک را منتشر کرده‌اند که به‌عنوان بهترین آلبوم بی‌کلام سال انتخاب‌شده است.
پرفورمنس موسیقی شاهدانِ خموش با نوازندگی ابوسعید مرضایی (سه‌تار و شورانگیز) و فربد یداللهی (تنبک و هنگ اودو) با همراهی اسماعیل مرضایی (نقاش) شامگاه شنبه 28 مرداد از ساعت 22 در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.
قرار است در این کنسرت بخشی از آلبوم‌های آب‌وخاک به همراه بداهه‌نوازی اجرا شود.
در اين برنامه‌ها رضا دادويي (طراح و مدیر پروژه)، سیامک قطاعی (مسئول امور اجرايي)، امیر خرازی (مسئول هماهنگي و برنامه‌ریز)، مونا حمزه (گرافیست) حضور دارند.
علاقه‌مندان می‌توانند براي تهيه بليت این اجرا به سايت تيوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه