ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
11 مردادماه و در محل انجمن فرهنگی اتریش؛

گروه «بارامانت» به اجرا می‌پردازد

گروه موسیقی راک «بارامانت» به سرپرستی هامد بابائی، در تاریخ 11 مردادماه در محل انجمن فرهنگى اتريش به روی صحنه می‌رود و به اجرا می‌پردازد.

گروه «بارامانت» به اجرا می‌پردازدبه گزارش خبرنگار ریتم نو هامد بابائی و امیر خوش حرف دو عضو این گروه در سال 1385 شروع به همکاری کردند و گروهی را تشکیل دادند و بعد از چندین اجرای خصوصی و پژوهشی، نخستین قطعه این گروه بانام Slogan که ساخته هامد بابایی بود،ضبط شد. نام این گروه نیز به همین دلیل هم نام با اولین قطعه گروه انتخاب شد.سپس در سال 1394 هامد بابائی نام گروه را به Baramant تغییر داد.

ضبط آلبوم این گروه از بهمن‌ماه سال 1394 آغاز شد و در اواخر تابستان سال 1395 این گروه در دانشگاه هنر تهران به روی صحنه رفت و به اجرای قطعات خودپرداخت.همچنین در فستیوال «شب شنبه‌ها» دی‌ماه و اسفندماه همان سال دو اجرا برگزار کردند که با استقبال مخاطبان روبرو شد. ضمن اینکه آلبوم جدید این گروه نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و به‌زودی منتشر می‌شود.

گروه موسیقی «بارامانت» در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود را اجرا خواهند کرد.

هامد بابائی (آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار)، امیر خوش حرف (گیتار)، دومیم صداقت (گیتار باس)، کیوان موسوی (درامز) و همایون مجد زاده (تنظیم‌کننده قطعات) اعضای ارکستر این گروه را تشکیل می‌دهند.

گروه موسیقی راک «بارامانت» در بهار سال 1396 نخستین قطعه رسمی خود بانام «Stillness» را منتشر کرد که هامد بابائی آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی گیتار این قطعه را بر عهده داشت.همچنین همایون مجد زاده میکس و مسترینگ این کار را انجام داد و اردوان انزابى پور نیز به‌عنوان نوازنده گیتار باس در این قطعه با این گروه همکاری کرد.

هامد بابائی علاوه بر آهنگسازی قطعات گروه، در زمینه ساخت موزیک فیلم نیز فعالیت می‌کند و ازجمله همکاری‌های وی می‌توان به همکاری با حسن شیدایی ویدئو آرتیست ایرانی اشاره کرد.

این آهنگساز و تنظیم‌کننده هم‌اکنون مشغول آهنگسازی برای فیلم سینمایی جدیدی به کارگردانی حسن شیدایی است.

قطعه «Gantelope» برای ویدئو آرتی به نام «دست‌نیافتنی» است که این فیلم تا تاریخ 21 مه 2017 (31 اردیبهشت 1396) در موزه Weserburg در شهر Bremen آلمان به مدت سه ماه اکران شده است.همچنین قطعه Slogan برای فیلم «آزاد در زندان» است که در نمایشگاهی در شهر Lorsch آلمان از ماه جولای تا سپتامبر 2015 و همچنین در فستیوال دستگاه در شهر Hannover در تاریخ 14 سپتامبر 2016 به اکران درآمدهاست.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه