ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶

غوغای «جیپسی کینگز» در میان علاقه‌مندان

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی کولی‌های اسپانیا (جیپسی کینگز) در تاریخ‌های 6، 7 و 8 مردادماه در تالار وزارت کشور برگزار شد و این گروه برای دومین بار کنسرت خود را در کشور برگزار کردند.
غوغای «جیپسی کینگز» در میان علاقه‌مندانبه گزارش خبرنگار ریتم نو گروه کولی‌های اسپانیا (جیپسی کینگز) که سال گذشته برای نخستین بار به ایران سفر کردند و 6 سانس کنسرت موفق را در تالار وحدت برگزار کردند که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان مواجه شد، تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ‌های 6، 7 و 8 مردادماه این بار در تالار وزارت کشور برگزار کردند.
این کنسرت به همت موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.
گروه موسیقی کولی‌های اسپانیا در این کنسرت به همراه تعدادی از اعضایش همچون فرانسیسکو آمادور، جوزف کورتز، جانی بیلی کورتز، آنتونیو (تونی) ونجلستی، روماریک خورخه فیگوئیه یر، سن پیتر ایرینا، پینچرا سرجیو و مایک ریه س به اجرای قطعات عاشقانه و ریتمیک پرداختند که در بین آن‌ها چند اثر خاطره‌انگیز از این گروه وجود داشت.
نخستین قطعه‌ای که این گروه اجرا کردند، قطعه «سلام‌علیک» بود و با اجرای این قطعه به‌نوعی به مردم ایران خوش‌آمد گفتند.همچنین در ادامه این گروه قطعه معروف «amor mio» یا «عشق من» که خاطره‌انگیزترین قطعه این گروه بود، را اجرا کردند که به‌شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.
گفتنی است؛ این کنسرت قرار بود در تاریخ‌های 6 و 7 مردادماه و در دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شود اما به دلیل استقبال بی‌نظیر مخاطبان این گروه در کشور، این کنسرت برای یک سانس دیگر و در روز 8 مردادماه تمدید شد و این گروه موفق درمجموع 5 سانس در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفتند.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی | عکس: نگار پوربحری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه