ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
در نخستین کنسرت هومن موسوی با همراهی گروه زاوش؛

اشعار فریدون مشیری در حضور فرزندانش اجرا شد

هومن موسوی که تاکنون آلبوم‌های «پرواز با ...» و «آغاز یک خیال» را به‌صورت رسمی روانه بازار موسیقی کشور کرده و بیشتر از اشعار زنده‌یاد فریدون مشیری بهره برده است، جمعه‌شب برای نخستین بار روی صحنه رفت و در مقابل فرزندان این شاعر گران‌قدر آن‌ها را به اجرا درآورد.

اشعار فریدون مشیری در حضور فرزندانش اجرا شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو کنسرت این خواننده با همراهی گروه زاوش ششم مردادماه سال جاری با اجرای قطعاتی از دو آلبومش در سالن ایوان شمس برگزار شد.

موسوی با قطعه شباهنگ از آلبوم نخست خود، کنسرتش را آغاز کرد و در ادامه قطعات مرا میبینی، پری رویان، تار جان و نیمه جان به اجرا درآمدند.

سپس اعضای ارکستر صحنه را ترک کردند تا هومن موسوی با تک‌نوازی کیبورد قطعه یک خواهش ساده را برای تماشاچیان اجرا و بخش نخست این کنسرت را به پایان برساند.

در بخش دوم ابتدا قطعه مترسک به اجرا درآمد که با استقبال چشم‌گیر حاضران مواجه شد به‌نوعی که مدتی ایستاده به تشویق و ابراز احساسات به گروه پرداختند و قطعات سمن بویان، مرا می‌خواستی و همراه با خیام انتخاب‌های دیگر گروه برای اجرا بودند.

قطعه وداع که برای نخستین بار شنیده می‌شد قرار بود پایان‌بخش این اجرا باشد اما تشویق تماشاچیان و درخواست آن‌ها برای اجرای مجدد قطعه مترسک، موسوی و اعضای گروه را مجبور کرد بار دیگر به روی صحنه بیایند و این قطعه را اجرا کنند.

امین بدیعی (درامز)، بهنام شکرالهی (گیتار الکتریک)، احسان یوسف بیک (کیبورد و پیانو) و محمد محمدلو (گیتار باس) اعضای گروه زاوش را تشکیل می‌دادند که در این شب هومن موسوی را همراهی کردند.

اشعار فریدون مشیری در حضور فرزندانش اجرا شداستاد عین‌الله کیوان شکوه، شهره سلطانی، بابک و بهار مشیری (فرزندان فریدون مشیری)، بابک صفر نژاد، ایمان جعفری پویان، هومن سزاوار، کسری عزیزا و ... ازجمله میهمانان این کنسرت بودند.

گفتنی است؛ قطعات تار جان، پری رویان، شباهنگ، نیمه جان و مرا می‌خواستی با شعری از زنده‌یاد فریدون مشیری برای نخستین بار در مقابل فرزندان ایشان اجرا شد.

نخستین کنسرت هومن موسوی به همت موسسه فرهنگی هنری سل 6 مردادماه در ایوان شمس برگزار شد.

گزارش تصویری از نخستین کنسرت هومن موسوی

نویسنده : امین رجبی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه