ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
در قالب فستیوال شب شنبه‌ها؛

گروه «Unpacked Brain» با اجرای قطعات جدید روی صحنه می‌رود

پرفورمنس گروه موسیقی راک «Unpacked Brain» به سرپرستی علی یوسفی نژاد در قالب فستیوال شب شنبه‌ها تحت عنوان «ژرفای ذهن»، در تاریخ 7 مردادماه و در یک سانس در تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.
کنسرت گروه «Unpacked Brain» با اجرای قطعات جدید برگزار می‌شودعلی یوسفی نژاد نوازنده و سرپرست گروه Unpacked Brain در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره جزئیات این اجرا گفت: «در این کنسرت 7 قطعه اجرا خواهیم کرد که تمام قطعات جدید هستند و این قطعات به‌صورت داستان وار و متصل‌به‌هم هستند.پروفورمنسی هم که در این کنسرت خواهیم داشت، به این صورت است که تمام این قطعات را روایت می‌کند.ضمن اینکه تمام قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنیم، ساخته گروه است.»
سعید فرنژاد (گیتار)، علی یوسفی نژاد (آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک)، علی سیف (کیبورد و پیانو)، امیررضا مروجی (گیتار باس) و محمد میربلند (درامز) اعضای گروه را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.
این کنسرت از دو پارت تشکیل‌شده که در پارت اول گروه «پلک» به روی صحنه می‌رود و در پارت دوم هم‌گروه Unpacked Brain قطعات خود را اجرا خواهد کرد.
گفتنی است؛ کنسرت گروه Unpacked Brain در تاریخ 7 مردادماه و در یک سانس (ساعت 20) در تئاتر مستقل تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه