ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

«آغاز یک خیال» در نخستین کنسرت هومن موسوی

نخستین کنسرت گروه زاوش به سرپرستی و خوانندگی هومن موسوی 6 مردادماه سال جاری در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود.
«آغاز یک خیال» در نخستین کنسرت هومن موسویهومن موسوی خواننده و سرپرست گروه در حاشیه تمرین این کنسرت در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره برنامه‌هایش برای اجرای پیش رو، گفت: «در این کنسرت، قطعاتی از هر دو آلبوم «پرواز با ...» و «آغاز یک خیال» را اجرا می‌کنیم و به‌عنوان سورپرایز، در اولین اجرا قطعه جدیدی که همان روز قرار است پخش شود را اجرا خواهیم کرد.»
‎وی افزود: «از نوازندگان آلبوم‌ها مانند مسعود همایونی و برخی خواننده‌ها نیز دعوت به عمل‌آورده‌ایم. همچنین قصد داشتیم تعداد نوازنده‌ها برای اولین اجرا بیشتر باشد. چون در ساخت قطعات آلبوم‌های ما از سازهای بادی استفاده‌شده است. اما به دلیل طولانی شدن روند اخذ مجوز از این کار صرف‌نظر کردیم.»
‎موسوی ادامه داد: « باوجوداینکه روند دریافت مجوز برای اجرا در برج آزادی راحت‌تر بود، اما ترجیح دادیم در سالن ایوان شمس کنسرت بگذاریم. چون  فضای سالن آزادی به دلیل وجود سقف شیشه‌ای و ایجاد صدای مخروطی موجب می‌شود مخاطبان از اجرا لذت نبرند.»
‎موسوی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری کنسرت در شهرهای دیگر، از چند اجرای خیریه و آماده‌سازی آلبوم تازه گروه تا پایان سال جاری خبر داد.
‎اعضای گروه را امین بدیعی(درام) ، محمد محمدلو (گیتار باس) ، احسان یوسف بیک (کیبورد و پیانو) ، بهنام شکراللهی (گیتار الکتریک) و هومن موسوی (خواننده) تشکیل می‌دهند.
‎گفتنی است کنسرت گروه زاوش 6 مردادماه در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند هم‌اکنون به سایت   www.iranconcert.com مراجعه نمایند.
تیم خبری ریتم نو سری به محل تمرین گروه زاوش به خوانندگی هومن موسوی زد و می‌توانید در ادامه بیننده چند سکانس از نگاه دوربین «امین رجبی» باشید.


نویسنده : سارا طاهری | عکس: امین رجبی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه