ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
با اجرای قطعاتی از آلبوم «ناگهان رفته»

هومن غفوری در تئاتر مستقل روی صحنه رفت

هومن غفوری در فستیوال شب شنبه‌ها روی صحنه رفت و به اجرای قطعاتی از آلبوم «ناگهان رفته» پرداخت.

هومن غفوری در تئاتر مستقل روی صحنه رفت
به گزارش خبرنگار ریتم نو اعضای گروه هومن غفوری در همان ابتدای حضور روی صحنه شروع به نواختن نخستین قطعه بانام «بهار» کردند تا ورود خواننده گروه روی استیج و خواندن این قطعه با تشویق تماشاگران مواجه شود.
اجرای قطعه «بهار» که از سروده‌های «رستاک حلاج» است توسط هومن غفوری به حاضران در سالن تقدیم شد و سپس وی ضمن تشکر از تماشاگران، شبی خوش را آرزو کرد.
«عید برنمیگرده» انتخاب بعدی غفوری برای این برنامه بود و در ادامه «پریا تفنگ ساز» به روی صحنه آمد تا ترانه خود بانام «نمی‌بخشمت» را دکلمه کند.
پیش‌ازاین تفنگ ساز درباره این ترانه خود گفته بود: « ترانه‌ای که از بنده در این آلبوم کارشده جدای از اندیشه و مسیر آلبوم بوده است. این کار سال 87 نوشته‌شده و رستاک حلاج کار را از من گرفتند و به هومن غفوری واگذار کردند.»
گروه هومن غفوری با صداهای بسیار پایین سازهای خود و با به اتمام رسیدن اشعار تفنگ ساز، قطعه نمی‌بخشمت را شروع کردند.
اجرای قطعه «خاتون ستاره» توسط هومن غفوری به مادرش که از مهمانان ویژه این اجرا بود؛ تقدیم شد و تک‌نوازی آندره خاچیکیان نوازنده گیتار در این قطعه همه را متحیر کرد.
«خونه تو» از ساخته‌های «دانیال سرجی» به اجرا درآمد که تک‌نوازی پیانو در این قطعه به زیبایی شنیده شد و «محکوم» از سروده‌های امید میر حسینی، آخرین انتخاب غفوری برای این اجرا بود.
آندره خاچیکیان (گیتار)،مجید امیری (گیتار)، رضا غلامی (باس)، شایان کریمی (کیبورد) و یاشار مجتهد زاده (درامز) اعضای گروه هومن غفوری را تشکیل می‌دادند.
این کنسرت در دو بخش برگزار شد که در بخش نخست گروه «کروم» به روی صحنه رفت و در بخش دیگر «هومن غفوری» به اجرای قطعات خودپرداخت.
گفتنی است؛ این کنسرت در تاریخ 31 تیرماه و در یک سانس (ساعت 22) در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.

نویسنده : شاهین عزیزی | عکس: عرفان زاده سلطان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه