ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶

آنسامبل «نوای صلح» در نیاوران کنسرت می‌دهد

آنسامبل«نوای صلح»به سرپرستی مهدی وجدانی دوازدهم مردادماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

آنسامبل «نوای صلح» در نیاوران کنسرت می‌دهدبه گزارش ریتم نو مهدی وجدانی که پیش‌ازاین رهبری ارکستر «نوای صلح» را بر عهده داشته است، درباره این کنسرت توضیح داد: در این کنسرت که بر پایه احساسات نوازنده بر موسیقی شکل می‌گیرد نیازمند تمرکز و توانایی بسیار بالایی هستیم از همین رو بهترین نوازندگان سازهای موردنظر را دعوت کردیم و در همان جلسات ابتدایی شاکله اصلی این کنسرت را شکل دادیم.
وجدانی افزود: در كنسرت امسال سعي كرديم در انتخاب قطعات و ساز بندی متفاوت باشيم اما ساختار طراحی‌شده را حفظ كنيم و البته موسيقي را به سمت موسيقي ترك نزديك كنيم.
هومن دلنوازی نوازنده تار، صدا سدیفی نوازنده قانون، آیدا امیری مقدم سازهای کوبه‌ای، سامان محمد نبی ویولن، سپینود میرزایی نوازنده ویلن‌سل و مهدی وجدانی نوازنده پیانو گروه اجرای آنسامبل نوای صلح در کنسرت پیش رو را تشکیل می‌دهند. ضمن اینکه مسعود اله یاری مدیر اجرایی ، بهرام شادانفر طراح پوستر و آرام آل کنعان به‌عنوان عکاس، سایر عوامل اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر تاکنون سه آلبوم بانام‌های «تاریکی زیبا»، «اشک‌هایی از بهشت» و «جاده‌های بارانی» را منتشر کرده است.
شایان‌ذکر است علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

منبع: ریتم نو
برچسب ها: نوای صلح كنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه