ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۶
خیزش خاطره‌ها در شب شنبه‌ها

گروه «داتیک» با اجرای قطعات جدید روی صحنه می‌رود

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی راک «داتیک» به سرپرستی احسان کاویانی در قالب فستیوال شب شنبه‌ها تحت عنوان «خیزش خاطره‌ها»، در تاریخ 31 تیرماه و در یک سانس در تئاتر مستقل تهران برگزار می‌شود.

گروه «داتیک» با اجرای قطعات جدید روی صحنه می‌روداحسان کاویانی نوازنده و سرپرست گروه داتیک ضمن اعلام سورپرایزهایی برای مخاطبان در اجرای پیش رو، در گفتگو با خبرنگار ریتم نو درباره جزئیات این کنسرت گفت: «در این کنسرت 8 قطعه از قطعات برتر موسیقی متن سینمای جهان چون Romeo & Juliet، Pirates of Caribbean، Brave heart و ... را اجرا خواهیم کرد. ضمن اینکه علی‌رغم اجراهای گذشته، در این کنسرت تمام قطعات جدید هستند و قطعه تکراری اجرا نخواهیم کرد.سعی کردیم در این اجرا فیلم‌هایی را انتخاب کنیم که مردم با موسیقی متن آن‌ها خاطره داشته باشند.»

وی ادامه داد: «عنوان خیزش خاطره‌ها برای این اجرا، به نحوی مرتبط با موسیقی فیلم‌هایی است که انتخاب کرده‌ایم.»

احسان کاویانی (سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک)، محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، پدرام فرزام (گیتار الکتریک)، اشکان چیذری (گیتار باس) و پرهام فرزام (درامز) اعضای ارکستر گروه داتیک را تشکیل می‌دهند.

این کنسرت از دو پارت تشکیل‌شده که قرار است یک پارت گروه «داتیک» به روی صحنه برود و پارت دیگر هم گروه «دومیم» قطعات خود را اجرا خواهد کرد.


گفتنی است؛ کنسرت گروه داتیک در تاریخ 31 تیرماه و در یک سانس (ساعت 20) در تئاتر مستقل تهران برگزار خواهد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از هم‌اکنون به سامانه تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه نمایند.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه