ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
با بهره‌گیری از تکنولوژی «پروژکشنِ هولوگرافیک»

«کامران رسول زاده» موسیقی- نمایش «زنمرد» را روی صحنه می‌برد

موسیقی-نمایش زنمرد با بهره گرفتن از تکنولوژی نمایش آبجکت‌های سه بُعدی بر روی مشِ هولوگرافیک، در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
«کامران رسول زاده» موسیقی- نمایش «زنمرد» را روی صحنه می‌رود
به گزارش ریتم نو کامران رسول زاده شاعر، نویسنده و خواننده ٢٥ تا ٢٧ تیرماه سال جاری، موسیقی- نمایش «زنمرد» را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.
در این اثر که با حضور جمعی از بازیگران و موسیقیدانان نامدار اجرا خواهد شد، تکنولوژی نمایش آبجکت‌های سه بعدی بر روی مشِ هولوگرافیک ( holographic mesh projection) به کار گرفته خواهد شد.
این تکنولوژی که تجهیزات آن توسط موسسه‌ی هنری آوای کامران تهیه‌شده است، قابلیت ترکیب و نمایش مدیاهای مختلف ازجمله ویدئوهای دوبعدی و سه بعدی و جلوه‌های ویژه(vfx) در اجراهای زنده را داراست.
کامران رسول زاده شاعر، ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده، علاوه بر انتشار آلبوم‌های «بی سرانجام» و «دستاى نامحرم» و برگزاری کنسرت‌های داخلی و خارجی، کتاب‌های پرفروشی مانند «فکر کنم باران دیشب مرا شسته...»، «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق»، «کوتاه بیا، عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد» را روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها دارد.
«زنمرد» نخستین نمایشنامه‌ی این هنرمند است که به سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی نوشته‌شده و توسط انتشارات مروارید به چاپ سوم رسیده است.
این رویداد با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تیرماه نودوشش به روی صحنه خواهد رفت.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه