ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

«تندر» در برج آزادی می‌نوازد

کنسرت گروه تندر به سرپرستی اردوان انزابی پور، چهارشنبه چهاردهم تیرماه در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می‌شود.

«تندر» در برج آزادی می‌نوازد
به گزارش ریتم نو این گروه فعالیت خود را از سال هشتادونه آغاز کرده و در طول این مدت بارها در داخل و خارج از کشور روی صحنه رفته که با اقبال خوبی نیز در میان علاقه‌مندان به سبک راک روبرو گشته است.
محمد برزیده (نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا صادقی (گیتار)، آیدین انزابی پور (درامز) و کاوه وزیری نوازنده (گیتار باس)، انزابی پور را در این اجرا همراهی می‌کنند.
"تندر" اسفند 95 نیز در قالب برنامه شب شنبه‌ها در تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفت. نکته ویژه این کنسرت استفاده از صدای فراگیر در سالن محل اجرا بود که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.
قطعات کنسرت آتی آن‌ها، همگی از آثار نوازندگان است و در این میان پنج قطعه جدید برای اولین بار در لیست قطعات قرارگرفته‌اند.
این کنسرت درواقع شروع جدیدی، همراه با سمت و سویی نو برای فعالیت تندر به شمار می‌رود که امیدوارند بار دیگر از حمایت طرفدارانشان برخوردار شوند.
گروه تندر به سرپرستی اردوان انزابی پور، چهارشنبه چهاردهم تیرماه از ساعت 21:00 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه