ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
از «بیا عشقم» تا «رد دادی»؛

کنسرت «عماد طالب‌زاده» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد

تازه‌ترین کنسرت عماد طالب‌زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه پنجشنبه 5 خردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد

کنسرت «عماد طالب‌زاده» در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد
به گزارش خبرنگار ریتم نو عماد طالب‌زاده که هم‌اکنون در تدارک تولید نخستین آلبوم رسمی خود اسـت، شامگاه پنجشنبه 5 خردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت تا برای آخرین بار در فصل بهار میزبان هواداران خود در پایتخت باشد.
این کنسرت به همت شرکت «رویال هنر» به مدیریت «مجید عبدی» برگزار شد.
در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از کوک‌کردن سازهایشان، قطعه ریتمیک «بیا عشقم» را نواختند سپس عماد طالب‌زاده در میان تشویق‌های بی‌امان هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.
پس از اجرای این قطعه، طالب‌زاده ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «خیلی خوشحال هستم که بار دیگر در شهر خودمان داریم برنامه اجرا می‌کنیم و امیدوارم که یک‌شب به‌یادماندنی را در کنار هم رقم بزنیم.»
سپس بلافاصله قطعه «ای کاش» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه، طالب‌زاده پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
طالب‌زاده در ادامه قطعات می خوامت، اگه نبینمت، بیزارم، نامحدود، همه چی آرومه، علاقه، به جون دوتامون، همه دنیامی، قدم می زنم، رد دادی و من عاشقت شدم را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.
میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، پیام هوشمند (گیتار)، محسن خاش و رادین یوسفیان (پرکاشن)، احسان امیدی (گیتار باس)، عرفان پاشا (ویولن)، روزبه پهلوانی نژاد (درامز)، ارشیا وادی (ترومپت)، محمد مرتضوی (ترومپت)، مهدی گل کرمی (ترومبن) و انوشیروان تربتی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) اعضای ارکستر عماد طالب‌زاده را در این کنسرت تشکیل دادند.
فلور نظری، پوریا حیدری، پژمان نور، پژواک انتظاری، پویا زارع فرد، عباس بنازاده، احسان غلامی، آصف بایرام زاده، سها خلفی، امین محمودی و حسام حسینی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.
پس از اجرای قطعه نامحدود، محسن خاش و رادین یوسفیان (پرکاشن)، لحظاتی به تکنوازی پرداختند که مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.
در هنگام اجرای قطعه اعتراف، طالب‌زاده از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.
پس از اجرای قطعه رد دادی، به درخواست هواداران این قطعه مجدد اجرا شد و طالب‌زاده در این قطعه لحظاتی به نواختن پرکاشن پرداخت که به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
طالب‌زاده در اواخر کنسرت با اشاره به آخرین اجرایش در فصل بهار گفت :«انشالله با شروع فصل تابستان تور کنسرت‌هایم مجدداً آغاز خواهد شد و با قطعات جدید میزبان هواداران خواهم بود.»
اجرای مجدد قطعات «همه چی آرومه» و «رد دادی» حسن ختام این کنسرت سراسر انرژی بود.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه