ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
از گرفتن عکس یادگاری تا سورپرایز مخاطبان

امپراطوری مهدی یراحی در برج میلاد

کنسرت مهدی یراحی 1 خردادماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد در دو سانس برگزار شد.
امپراطوری مهدی یراحی در برج میلاد
به گزارش خبرنگار ریتم نو برنامه با پخش نماهنگی از مهدی یراحی و با حضور اعضای ارکستر روی صحنه آغاز شد و قطعاتی چون خاک، من علمک ، آخرین اسیر، نگو نگفتی، آینه قدی، عطر تو، مثل مجسمه، سرما نزدیکه، بی سرزمین، نفس، آشوب، چه چیزا شنیدم،امشبم گذشتم، امپراطور، بی دفاع و اشک و بارون به اجرا درآمد.
بعد از اجرای آهنگ «بی سرزمین»، مهدی یراحی لحظاتی را به نواختن گیتار پرداخت و آهنگ «از خودت خبر بیار» و «دوسِت نداشت» را خواند.
یراحی پس از اجرای قطعه «نفس»، به مناسبت ده‌سالگی آهنگ «منو رها کن» این قطعه را به اجرا درآورد تا قطعه «هوای تو» با تنظیم جدیدی شنیدنی شود.
«آخرین اسیر» به حسین زمان تقدیم شد و در ادامه مهدی یراحی به‌عنوان سورپرایز آهنگ میحانه میحانه(حیک بابا حیک) را خواند.
در انتهای برنامه، مرتضی کریمی و مرسل وطنی و به نواختن عود و ساکسیفون پرداختند و اکبر شهریاری و مهدی یراحی نیز مشغول نواختن پرکاشن شدند و «غزال» و «من علمک» به‌عنوان قطعات پایانی برای مخاطبان به اجرا درآمد.
مهدی یراحی همچنین در پایان از رضا کلهر (ناظر میکس)، فرهاد گوی آبادی(مدیر برنامه)، مجید عبدی(مدیرعامل شرکت رویال هنر، تهیه‌کننده)، شرکت ندای چنگ، آرمین معصوم‌آبادی(سویچ کننده تصاویر ال ای دی)، فرخ کیماسی(عکاس گروه)، وحید شهابی، میلاد لواسانی و وزارت فرهنگ و ارشاد تشکر کرد و اذعان داشت که وزارت فرهنگ و ارشادِ این دوره، یکی از بهترین‌هاست.
از نکات جالب این کنسرت درخواست مهدی یراحی از عکاس گروه برای گرفتن عکس یادگاری با جمعیت حاضر در سالن بود.
علی افلاطونی (گیتار)، عماد لاریجانی (کیبورد)، حامد حمید زاده (گیتار بیس)، احسان نی زن (ویولن)، مجید رضاپور (درامز)، عظیم روحانی (اسپانیش گیتار)، مرسل وطنی (ساکسیفون)، مهرداد احمدزاده (کیبورد)،امیر فقیه (سمپلر)،اکبر شهریاری (پرکاشن) و مرتضی کریمی (عود) اعضای ارکستر گروه یراحی را در این اجرا تشکیل می‌دادند که امیرحسین کیانپور به‌عنوان نوازنده مهمان دودوک گروه را همراهی می‌کرد.
مهمانان ویژه سانس دوم این کنسرت، حسین زمان، دکتر جبار زاده (از دوستان نزدیک مرحوم هاشمی رفسنجانی) و هیراد حاتمی بودند. 

نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه