ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

حامد همایون برای برنامه رمضانی خواند!

حامد همایون خواننده تیتراژ برنامه «دعوت» در ماه مبارک رمضان شد.

حامد همایون برای ماه رمضان خواند!

به گزارش ریتم نو سری جدید برنامه پرمخاطب دعوت در ماه مبارک رمضان امسال از شبکه یک با رویکردی متفاوت و با محتوایی جدید به روی آنتن می‌رود که تهیه‌کنندگی این برنامه را مجتبی کشاورز بر عهده‌دارد و حامد همایون خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان تیتراژ این برنامه را خوانده است.

پیش‌تولید برنامه «دعوت» مدتی است که آغازشده و در آن سعی گشته نگاه متفاوتی به ماه مبارک رمضان شود. بستر اصلی «دعوت» روی حال خوب باخدا بودن و فضای شادی مؤمنین در ماه مبارک رمضان بناشده است و در آن تلاش می‌شود که حال خوب تقرب به درگاه خداوند به تصویر کشیده شود.

دعوت امسال یکی از موضوعات اصلی خود را به در دسترس بودن خانواده اختصاص داده است و سعی داشته به نقش ماه رمضان درگرد هم آوردن اعضای خانواده، اشاره داشته باشد.

این برنامه قرار است در گروه اجتماعی شبکه یک سیما و در فضای باز برج میلاد با مشارکت شرکت به پرداخت ملت و با حضور مخاطبان به روی آنتن برود .در بخشی از «دعوت» از حضور تماشاگران در قالب یک آیتم استفاده خواهد شد و مخاطب حاضر با متن برنامه گره می‌خورد.

مهیار مهر آذر جانشین تهیه و مدیر اجرایی این برنامه است و سردبیری آن نیز بر عهده نگار حسینی است و مهدی رحمتی به‌عنوان ایده پرداز گروه محتوایی در برنامه حضور دارد. امین نظری هم در مقام مدیر تولید با برنامه همکاری می‌کنند. پیمان قانع نیز امسال علاوه بر طراحی و اجرای دکور برنامه ماه عسل شبکه سه سیما، طراحی و اجرای دکور این برنامه در شبکه یک را نیز عهده‌دار است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه