ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
حجت اشرف زاده در گفتگو با ریتم نو عنوان کرد:

انتشار آلبومی متفاوت/ «آهای خبردار» از «همایون شجریان» شاهکار بود

حجت اشرف زاده خواننده شناخته‌شده و مطرح کشورمان از انتشار آلبومی متفاوت خبر داد و درباره آلبوم‌های منتشر یافته گفت: آلبوم «رگ خواب » با صدای «همایون شجریان» را بسیار دوست داشتم و اعتقاددارم قطعات «ابر میبارد» و «آهای خبردار» شاهکار است.

انتشار آلبومی متفاوت/ «آهای خبردار» از «همایون شجریان» شاهکار بود
اشرف زاده درباره این آلبوم به خبرنگار ریتم نو گفت: «باحوصله و دقت فراوان این آلبوم را ساختیم و هم‌اکنون مراحل پایانی ضبط آن را پشت سر می‌گذاریم. سعی کردیم قطعات متفاوتی را در قالب یک مجموعه کامل و با رویکردی جدید نسبت به قطعات منتشرشده قبل قدم درراه درست برداشته و با استقبال مخاطبان همراه شویم»
خواننده آلبوم «ماه و ماهی» فرمود عوامل این آلبوم توضیح داد: «در این آلبوم با ترانه‌سرایانی از سبک‌های مختلف ازجمله محمدعلی بهمنی ،روزبه بمانی و امیر ارجینی همکاری کرده‌ام. زیرا اعتقاددارم این تفاوت‌ها در یک مجموعه و در کنار هم می‌تواند از جذابیت خوبی برخوردار شود. همچنین آهنگسازی چندین قطعه را شخصاً بر عهده داشتم و البته آهنگسازان خوش‌ذوقی همچون علیرضا افکاری و بابک مافی نیز در این آلبوم حضور دارند.»
وی درباره قطعات آلبوم جدیدش ادامه داد: «برای این آلبوم 12 قطعه را آماده کردیم که امکان دارد یک یا دو قطعه آن حذف شود. همچنین قطعاتی همچون «برف آمد» و «دوستم داری» که پیش‌تر منتشر کرده بودیم نیز در آلبوم قرار خواهیم داد و چندین قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز را با تنظیمی جدید در این مجموعه ارائه می‌کنیم.»
اشرف زاده درباره زمان انتشار آلبوم گفت: «آلبوم مراحل فنی را پشت سر گذاشته و امید داریم قبل از ماه مبارک رمضان منتشر شود اما با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌ریزی دفتر موسیقی ممکن است این تاریخ به تعویق بی افتد و آلبوم پس از ماه رمضان منتشر شود.»
این خواننده همچنین گفت: «حال این روزهای موسیقی حال مناسبی نیست البته این بدان معنا نیست که کار خوب منتشر نمی‌شود اما باید حال ترانه‌سرا و آهنگسازهای ما بهتر باشد اگر حال این عزیزان بهتر باشد می‌توانیم قطعات بهتری را منتشر کنیم و حال موسیقی کشور را روزبه‌روز بهتر کنیم. در این چند وقت اخیر آلبوم‌های بسیاری را از همکارانم شنیده‌ام و در این میان آلبوم «رگ خواب » با صدای «همایون شجریان» را بسیار دوست داشتم و اعتقاددارم قطعات «ابر میبارد» و «آهای خبردار» شاهکار است. امیدوارم میان این سروصداهای انتشار آلبوم‌ها قطعات این‌چنینی بیشتر شوند.»
وی درباره اجراهای زنده‌اش بیان کرد: « عمده کنسرت‌ها را به پس از انتشار آلبوم جدید موکول کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در تمام شهرهای کشور آلبوم جدید را زنده اجرا کنیم اما قبل از ماه رمضان اجراهایی را در رشت و خراسان خواهیم داشت که به اطلاع مخاطبان خواهیم رساند.»

گفتنی است آلبوم جدید حجت اشرف زاده مراحل پایانی اخذ مجوز را می‌گذراند و به‌زودی توسط شرکت ایران گام و تهیه‌کنندگی جناب آقای «صدرالدین حسین‌خانی» منتشر خواهد شد که از طریق همین رسانه به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

نویسنده : محمد کمالی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه