ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
یادداشتی برای رویکرد تازه سایت ریتم نو در آستانه دومین سالگرد؛

متفاوت و به‌روز کنارتان هستیم

متفاوت و به‌روز کنارتان هستیم

متفاوت و به‌روز کنارتان هستیم

[ مریم رفائی - سردبیر ریتم نو ] وب‌سایت خبری ریتم نو در تابستان 1394، باهدف اطلاع‌رسانی، تهیه و نشر اخبار موسیقی، حمایت از اهالی موسیقی و احترام به علایق مخاطبان، فعالیت خود را آغاز نمود.

گروه خبری ریتم نو، با تلاش مستمر مدیران، خبرنگاران و عکاسان صبور و جوان خود سعی بر آن داشت که با تهیه گزارش های متنی و تصویری از تمامی رویدادهای موسیقایی کشور و آماده‌سازی و ارائه آن به مخاطبان فهیم موسیقی در کوتاه‌ترین زمان، رسالت خبری خود را به انجام برساند و تا حد مطلوب و قابل‌قبول (ازنظر مخاطبان) توانست به این مهم دست یابد.

پس از گذشت قریب به دو سال از فعالیت حرفه‌ای ریتم نو بر آن شدیم تا به‌پاس حمایت و همراهی شما مخاطبان گرامی و متناسب با شأن و منزلت اهالی فرهیخته موسیقی کشور، با ایجاد تغییراتی در تمام جزئیات این وب‌سایت، قدردان همراهی شما عزیزان باشیم.

ریتم نو پس از ماه‌ها همفکری و ایده پردازی و با همکاری تیم فنی و حرفه‌ای ایران سامانه (که بیش از 250 سایت فعال در حوزه رسانه‌ای کشور با پوشش خبری ایران و بین‌الملل را در سوابق خود دارد) به پرتال خبری تغییر یافت و ازجمله مزایای این تغییرات می‌توان به ارتقاء امنیت این پرتال، دسترسی کاربران به مطالب موردنظر در کوتاه‌ترین زمان و افزایش سرعت دریافت اطلاعات اشاره نمود و به‌زودی از تغییرات تازه‌تر و ایده‌های خاص نیز رونمایی خواهد شد.

با کمک این تغییرات مخاطبان موسیقی می‌توانند به‌تمامی فعالیت‌های هنری و اتفاقات روزمره هنرمند موردعلاقه خود از طریق پرتال خبری ریتم نو مطلع شوند.

در این پرتال بخش تک آهنگ و ویدیو به‌صورت کاملاً متفاوت (ازلحاظ فنی و ظاهری) و با توجه به نیاز روز اهالی موسیقی و مخاطبان این عرصه راه‌اندازی شد تا به پخش حرفه‌ای و بهتر قطعات و نماهنگ موسیقی کمک کرده باشیم.

گروه ریتم نو خود را ملزم و متعهد به تلاش بیشتر در جهت ارتقای کمی و کیفی این پرتال می‌داند، تا بدین ترتیب لایق اعتماد شما مخاطبان فهیم موسیقی و هنرمندان عزیز کشورمان باشد.

همواره کنارتان هستیم در این مجاز

پرتال خبری، تحلیلی ریتم نو


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۳
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام

شما عالی هستید بچه ها
آرتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
انشاالله موفق باشید
آرتین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
انشاالله موفق باشید
تقویم هنری ادامه