ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

پیش‌فروش آلبوم موسیقی «عطار» با صدای «وحید تاج» آغاز شد

ریتم نو - پیش‌فروش آلبوم موسیقی «عطار»، تازه‌ترین اثر به آهنگسازی «آرش کامور» و با صدای «وحید تاج»، از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شد.



آلبوم «عطار» در هفته آینده هم‌زمان با روز جهانی عطار توسط نشر جوان روانه بازار موسیقی خواهد شد. پیش‌ازاین آرش کامور آلبوم‌هایی با صدای وحید تاج، محمد معتمدی و سالار عقیلی منتشر کرده بود و اکنون برای آخرین تجربه خود همکاری مجددی با وحید تاج داشته است. موسیقی این آلبوم از هفت وادی عطار بهره گرفته و اشعار نیز به فراخور مقام‌طلب تا فنا از دیوان غزلیات انتخاب‌شده‌اند. به گفته آرش کامور، موسیقی ساخته‌شده در این اثر گاه به بیان ارکسترال می‌رسد و گاه بداهه‌هایی با تکیه‌بر موسیقی ایران. قطعات این آلبوم نیز از آواز اصفهان شروع و به دستگاه نوا ختم می‌شود.



شهر نیشابور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیاری دارد و می‌توان عطار را از بزرگ‌ترین این مفاخر دانست. آلبوم «عطار» ماحصل دستاوردهای هنری آرش کامور است که ادای دینی به زادگاهش است و این هنرمند تمام تلاش خود را برای اشاعه اندیشه جهانی عطار داشته است.



در این اثر پیانوی شایان شکرآبی و سازهای زهی که میثم مروستی، آتنا اشتیاقی و علیرضا دریایی نواخته‌اند را در کنار باغلامای نوید مثمر، تار آذری حسین عطاپور، دودوک حسین قاسم‌زاده و عود مریم خدابخش خواهیم شنید. نوازندگان کوبه‌ای نیز حسین رضایی نیا، درشن آنند، حامد حبیب‌پور، شایان ریاحی و سهیل اله‌دادیان بوده‌اند. ناگفته نماند مراسم رونمایی این آلبوم با حضور هنرمندان آن و اجرای قطعاتی از این اثر در روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه در سالن رودکی شهر تهران برگزار خواهد شد.



علاقه‌مندان می‌توانند جهت پیش‌خرید آلبوم «عطار»، به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نموده و این اثر را به‌صورت قانونی و آنلاین خریداری کنند.



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه