ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

«تلنگر» مهرداد شهسوار زاده به موسیقی

ریتم نو - آلبوم تلنگر با صدای مهرداد شهسوار زاده و تهیه‌کنندگی  خودش به‌زودی منتشر می‌شود.


تلنگر كه چهارمين آلبوم مستقل مهرداد است قرار است در اوایل اسفندماه جاری رونمایی و منتشر شود.


این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لی لا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است که این مجموعه فضای متفاوتی را رقم‌زده است.


شهاب اكبري  با ملودی‌هایی از خودش ، محسن يگانه ، مهرداد شهسوار زاده ، حسين قربان پور  و مهدي رامشك ، در مقام تنظیم‌کننده اين آلبوم حضور دارند  و نيما اوركي ملودي و تنظيم يك قطعه را بر عهده داشته است. نيما اوركي جوان‌ترین آهنگساز و تنظیم‌کننده موسيقي و يكي از زبده‌ترین پیانیست‌های حال حاضر موسيقي فرزند موسيقيدان خوب كشورمان


ستار اوركي است كه اولين ساخته خود را در آلبوم مهرداد قرار داده است .


 مهرداد در اين مجموعه  براي نخستين بار قطعه‌ای با ترانه‌ای لاتين   تحت موضوع «صلح و دوستي» به سبك پاپ -جز اجرا كرده است.


وی كه از اولین خوانندگان پاپ -كلاسيك با سبك اركسترال پس از انقلاب است، با البوم  «شوكا»  وارد عرصه موسيقي شد. وی ازجمله شاگردان استاد فقيد بابك بيات به شمار می‌رود كه  با آهنگ دريا و ترانه‌ای ماندگار از آزيتا قاسمي (البوم دريا )در سال ١٣٨٤ جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال  شد و تا مدتي در صدر بهترين اثر موسيقي با کلام در رسانه و جرايد آن زمان  شناخته‌شده بود .


شركت فرهنگي «سل فا» به مديريت مجيد طوسي پخش آلبوم تلنگر را بر عهده خواهد داشت.


«شوکا»١٣٧٧، «دريا» ١٣٨٤ و «فال» ١٣٨٨ سه آلبوم قبلی این خواننده هستند.


وی در سال ١٣٧٩ در اولين جشنواره مردمي با عنوان «صداي تازه »خواننده برگزيده و در سال ١٣٩١ خواننده برتر  در نظرسنجي رسانه و مردمي راديو جوان معرفي گرديد.


شهسوار زاده در سال ١٣٨٢ در سريال «خاكستر و باد» در تيتراژ پاياني با ناصر عبداللهي قطعه‌ای مشترك را اجرا كرد كه آلبوم موسيقي آن توسط شركت سروش منتشر شد .



منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه