ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۵

راه مجاز، حامد همایون را رکورددار کرد/ استقبال مردم مهر تأیید بر صحبت‌های مسئولان

ریتم نو - تمامی بلیت‌های چهار سانس اجرای حامد همایون در کمتر از 12 ساعت به فروش رسید و باعث شد رکورد تازه‌ای در بلیت‌فروشی جشنواره فجر ثبت شود.

emad-talebzadeh-63




حامد همایون از چهره‌های استعدادهای موسیقی ایران که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با 4 سانس اجرا حضوری پررنگ دارد، توانسته است رکورد تازه‌ای را در بلیت‌فروشی نه‌تنها در جشنواره بلکه در تمامی اجراهای امسال موسیقی کشور به ثبت برساند. چراکه این خواننده نخستین اجرایش را تجربه می‌کند و این حجم استقبال از اولین حضور او روی صحنه نشان از دیده و شنیده شدن همایون پیش از انتشار آلبوم است.


این ثبت رکورد نشان می‌دهد که بازار موسیقی امروز ایران بیشتر متکی به انتشار تک آهنگ‌های مجاز در فضاهای رسمی است تا آلبوم! و برای این خوانندگان که فقط با تکیه‌بر استعدادشان و مدیریت صحیح آثارشان توسط مجموعه‌ای حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی می‌گذارند فضاهای بیشتری برای دیده و شنیده شدن در کشور وجود دارد.


همایون می‌توانست همانند بسیاری از خوانندگان قطعاتش را در فضاهای غیرمجاز و یا ماهواره‌ای به گوش بخشی از مخاطبان برساند اما این خواننده با سپردن مدیریت کارهایش به شرکت ترانه شرقی مسیر درستی را در پیش گرفت و نشان داد برخلاف آنچه درگذشته از برخی خوانندگان می‌شنیدیم مسیر مجاز همیشه هم سخت نیست و می‌تواند امکان حضور در بزرگ‌ترین جشنواره کشور را هم برایشان فراهم سازد


حضور حامد همایون و استقبال مردم از اجرایشان می‌تواند مهر تأیید بر صحبت‌های مسئولان باشد که همیشه سعی برنشان دادن مسیر درست به خوانندگان کشور بوده‌اند و شاید این اتفاق مهم که برای خواننده‌ای با چند تک آهنگ افتاده بتواند مسیر کاری بسیاری از خوانندگان را تغییر و آن‌ها را در مسیر درست فعالیت هنری قرار دهد.


حامد همایون که به همت شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور توانست راهی درست را انتخاب کند پس از 4 سانس اجرا در جشنواره فجر به همت همین شرکت در اسفندماه نخستین اجرای مستقل خود را در تهران روی صحنه خواهد برد که به‌زودی اطلاعات آن اعلام می‌شود.


منبع: ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه