ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

از اولین آلبوم انتشارات " محمد معتمدی " رونمایی می‌شود

ریتم نو : محمد معتمدی که پس از حضور در اولین نشست مجمع صنفی مدیران مؤسسات تهیه ، تولید و تکثیر آثار موسیقی در گفتگو با خبرنگار سایت « ریتم نو » از فعالیت و اهداف موسسه تازه تأسیس خود بانام ( آوای آبی رود )  خبر داد. روز جمعه طی مراسمی از اولین آلبوم  انتشاریافته از این موسسه رونمایی می‌کند.

motamed


از اولین آلبوم انتشارات " محمد معتمدی " رونمایی می‌شود


+ جزئیات آلبوم و تاریخ رونمایی

 

معتمدی در این خصوص گفت : « این آلبوم صوتی، " عبور " نام دارد و وجه‌تسمیه‌ی آن نیز به کنسرتی در تالار وحدت برمی‌گردد که حدود یک سال پیش با همکاری « علی قمصری » در نقش آهنگ‌ساز برگزار شد و با استقبال خوبی از مخاطبان مواجه شد .این اجرا به دو بخش تقسیم می‌شد قسمت اول به بداهه‌نوازی و بداهه‌خوانی اختصاص پیدا می‌کرد و قسمت بعدی به اجرای اشعاری از « مولوی »، « شفیعی کدکنی »، « محمدعلی بهمنی » و « فاضل نظری » مربوط می‌شد. تقریباً از آن اجرا به بعد درصدد این بودیم که بتوانیم مجوزی هم برای انتشار آن به شکل فایل صوتی داشته باشیم که با طی شدن برخی مراحل توانستیم بعد از حدود یک سال به این خواسته دست‌یابیم.

محمد معتمدی در پایان اظهار داشت ؛ مراسم رونمایی از  این اثر،جمعه، سی‌ام مردادماه سال جاری ساعت 19 در شهر کتاب ابن‌سینا ،واقع در شهرک غرب تهران برگزار می‌گردد.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : فرزین پاک‌طینت
تقویم هنری ادامه